Alimentatia este foarte importanta si este necesar sa stii care sunt cele 7 alimente eficiente impotriva inflamatiilor si grasimii. Bogate in nutrienti, vitamine si fibre, toate aceste alimente trebuie consumate zilnic, asa ca nu ai nicio scuza sa le elimini din dieta ta. 

Printre cele mai cunoscute alimente eficiente impotriva inflamatiilor si grasimii se numara si merele sau fructele de padure, potrivit celor de la dummies.com.

7 alimente eficiente impotriva inflamatiilor si grasimii

1. Fructele si legumele

Fructele si legumele sunt bogate in nutrienti, vitamine si proteine si este recomandat sa le introduci zilnic in alimentatia ta. Nutritionistii sunt de parere cu nu trebuie consumate in cantitati foarte mari, ci doar atat cat sa-i asiguri corpului tau toate vitaminele si proteinele de care are nevoie. Printre cele mai cunoscute alimente eficiente impotriva inflamatiilor si grasimii de pe abdomen se numara merele, fructele de padure, ciupercile, broccoli, fructul de papaya, ananasul si spanacul.

2. Ceaiul verde

Ceaiul verde este recomandat in curele de slabire, dar are foarte multe beneficii si asupra sanatatii. Flavonoidele din ceai au foarte multe proprietati antiinflamatorii. Mai mult, continut de catechina din ceaiul verde, EpiGalloCatechin-3-Galat (EGCG), ajuta la arderea grasimilor de pe abdomen. Asadar, este recomandat sa introduci ceaiul verde in dieta ta zilnica si sa te bucuri de toate beneficiile sale.

3. Alimentele bogate in grasimi mononesaturate

Aceste grasimi mononesaturate ajuta la arderea grasimilor de pe abdomen si regleaza nivelul de colesterol din organism. Este recomandat sa le introduci in alimentatia ta si datorita proprietatilor antiinflamatorii pe care le au. O buna sursa de grasimi mononesaturate sunt alimentele precum uleiul de masline, migdalele sau avocado.

4. Alimentele bogate in Omega-3

Nutritionistii sunt de parere ca o dieta bazata pe alimente bogate in Omega-3 (acizi grasi) si Omega-6 este foarte sanatoasa pentru organism. S-a observat ca un consum regulat de alimente bogtate in Omega-3 ajuta la reducerea inflamatiilor. Printre aceste alimente se numara nucile, semintele de in si carnea de peste, cum ar fi somonul.

5. Condimentele

Condimentele precum usturoiul, turmericul, scortisoara, ghimbirul sau ardeii iuti au proprietati antiinflamatorii si ajuta la arderea grasimilor din organism. Nutritionistii sunt de parere ca este foarte sanatos sa adaugi aceste condimente pe cat de mult posibil in mancarurile pe care le prepari zilnic.

6. Apa

Apa ajuta la eliminarea toxinelor din organism, iar din acest motiv este foarte bine sa te hidratezi constant. Incearca sa consumi cat mai mult apa zilnic, dar nu uita ca este recomandat sa faci si miscare daca vrei sa scapi mai repede de grasimea de pe abdomen.

7. Cerealele integrale

Bogate in proteine, cerealele integrale controleaza nivelul de insulina din organism. In plus, vitamina B ce se regaseste in aceste cereale este eficienta impotriva inflamatiilor. Asadar, este recomandat sa introduci cerealele integrale in dieta ta si sa te bucuri de beneficiile lor.

Vrei sa ai o sanatate de invidiat? Afla si care sunt cele mai sanatoase combinatii de alimente!

Foto: Guliver