In ziua de azi, esti supusa la foarte multi factori de stres si din aceasta cauza simti nevoia sa te rasfeti cu un desert sau cu o gustare mai putin sanatoasa, scrie allwomenstalk.com. Cu toate acestea, este important sa renunti la dulciuri si sa recurgi la gustarile sanatoase. Daca te intrebi cu ce poti sa inlocuiesti dulciurile, iti punem la dispozitie o lista cu alimente recomandate cand esti stresata. Mananci bine, te simti bine! 

Potrivit medicilor nutritionisti, aceste alimente recomandate cand esti stresata te ajuta sa-ti satisfaci anumite pofte fara sa-ti pui in pericol silueta sau sanatatea. Asadar, incearca sa tii cont de aceste sfaturi si nu uita sa mananci sanatos, indiferent de situatie!

Alimente recomandate cand esti stresata

1. Ovaz cu nuci si fructe de padure

Aceasta gustare este perfecta pentru a fi servita acasa sau la birou. Bogata in vitaminele B si C, te ajuta sa te eliberezi de stres si sa te simti bine. Pana la finalul zilei vei uita de toate problemele si vei avea foarte multa energie.

2. Biscuiti din cereale integrale si unt de arahide

Biscuitii iti asigura necesarul de carbohidrati si ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange, in timp ce untul de arahide iti asigura necesarul de proteine si grasimi sanatoase, asa ca te vei simti bine si vei avea mai multa energie.

3. Legume si branza raw vegana

Branza raw vegana ajuta la combaterea stresului, iar aceasta poate fi servita cu legume precum broccoli sau castravete, care ajuta la digestie si iti confera energie pentru intreaga zi. Amesteca bine legumele impreuna cu branza si bucura-te de o gustare sanatoasa.

4. Paine prajita cu avocado

O gustare pe atat de simpla, pe atat de sanatoasa. Avocado ajuta la combaterea stresului, iar painea prajita nu iti pune in pericol silueta, asa ca poti sa optezi oricand pentru aceasta gustare sanatoasa.

5. Banane

Bananele sunt bogate in potasiu si vitamina B6, care ajuta la imbunatatirea nivelului de serotonina din organism. Opteaza pentru aceasta guastare sanatoasa si bucura-te de toate beneficiile pe care le au bananele asupra organismului.

6. Sushi

Sushi-ul este bogat in Omega 3, care previne aparitia unor boli de inima si ajuta la combaterea stresului. Aceasta gustare este recomandata persoanelor care se confrunta cu episoade dese de stres sau anxietate.

7. Caju

Acest aliment este bogat in magneziu, care ajuta la combaterea stresului. De multe ori, este recomandat sa consumi caju atunci cand te confrunti cu episoade dese de stres sau anxietate. Acest aliment poate inlocui un tratament medicamentos.

8. Ciocolata neagra

Daca iti plac dulciurile si nu poti renunta complet la ele, afla ca ciocolata neagra are foarte multe beneficii asupra sanatatii, ceea ce inseamna ca se incadreaza cu succes pe lista cu alimente recomandate cand esti stresata. Aceasta ajuta organismul sa creeze mai multa endorfina si iti creeaza o stare de bine.

9. Oua fierte

Ouale fierte sunt recomandate in numeroase diete datorita beneficiilor pe care le au asupra organismului. Ajuta la imbunatatirea memoriei si la combaterea stresului.

10. Smoothie cu varza kale

Acest smoothie cu varza kale este bogat in antioxidanti si ajuta la combaterea stresului. Iti confera mai multa energie, asa ca poti sa il consumi la prima ora a diminetii. Mai mult decat atat, este eficient si in cazul in care te confrunti cu stari de anxietate.

11. Apa calda cu lamaie

Aceasta combinatie face minuni asupra organismului. Ajuta la combaterea stresului si previne aparitia unor boli, asa ca este recomandat sa consumi doua – trei pahare de apa plata cu lamaie pe zi.

12. Quinoa

Bogat in fibre si proteine, dar avand si o cantitate considerabila de magneziu, acest aliment ajuta cu eficienta la combaterea stresului. Poti sa iti prepari o salata de quinoa sau sa adaugi cateva boabe intr-un smoothie.

13. Mere

Un mar pe zi tine doctorul la distanta! Este o zicala veche, dar adevarata. Merele sunt bogate in nutrienti si ajuta la combaterea stresului sau depresiei, asa ca este recomandat sa le incluzi in alimentatia ta.

14. Ceai verde

Ceaiul verde este bogat in amino acizi care ajuta la combaterea stresului. Daca vrei sa te relaxezi, este suficient sa consumi aceasta bautura miraculoasa si te vei simti bine imediat! In plus, ceaiul verde ajuta si la detoxifierea organismului.

Iti este greu sa adormi? Iata o lista cu alimente pentru un somn linistit!

Daca ti-a placut, da like pe pagina noastra de Facebook sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!

Foto: Guliver; allwomenstalk.com