banana inainte de sala farfurie

O banana inainte de sala este cea mai la indemana gustare inainte de sport! Nu doar ca iti da si energia de care ai nevoie, dar iti potoleste si foamea pana la cina.

Daca si tu faci sport seara, stii si ca uneori te ia o oboseala enervanta chiar inainte sa incepi antrenamentul. Desi e tentant sa mananci ceva dulce ca sa-ti mai revii, nu o face! Alege, in schimb, o banana inainte de sala!

Alimentele pe care alegi sa le consumi inainte de sport au un impact foarte mare asupra antrenamentului propriu zis. Dulciurile sunt cele mai periculoase: iti cresc nivelul zaharului din sange dintr-o data, dandu-ti energie, pentru ca mai apoi aceasta sa se prabuseasca chiar in timpul orei de sport.

Banana inainte de sala: nutrienti care iti dau energie la sport

In loc de dulciuri, mananca o banana inainte de sala. Bananele sunt bogate in carbohidrati buni si amidon, care furnizeaza corpului un super aport de energie.

Ce se intampla mai exact cand mananci o banana inainte de sala: corpul tau converteste carbohidratii din banane in zaharuri in timpul procesului de digestie. Zaharurile ajung in sange si, intr-un final, la celule, producand energie.

O banana mare are 121 de calorii! Daca stii ca mergi la sala pastreaza banana pentru gustarea de dinainte si incearca sa consumi alte fructe pe parcursul zilei!

Adauga o banana si intr-un smoothie energizant!

Banana inainte de sala, o idee minunata!

Bananele mai sunt bogate insa si in alti nutrienti benefici corpului inainte de a face efort! Unul dintre ei este potasiul! Acesta are un rol important in functionarea muschilor, iar deficitul poate duce la instalarea crampelor si la disconfort. In timpul exercitiilor fizice, corpul pierde potasiu prin transpiratie. O banana mare iti ofera 10% din necesarul zilnic de potasiu.

Pe langa potasiu, bananele mai contin si mangan. Acesta este implicat in dezvoltarea oaselor si ajuta la vindecare rapida a ranilor. Manganul ajuta, insa, corpul sa “acceseze” mai rapid energia din alimentele pe care le mananci! Intr-o banana mare este 21% din necesarul zilnic de mangan recomandat.

Foto: Guliver