Reducerea consumului de carbohidrati

Va mai amintiti filmul “Pianistul”? Rolul principal este detinut de Adrien Brody care a slabit pentru a intra in pielea personajului 14 kilograme in sase saptamani. Dieta cu oua este cea care a facut acest miracol. Din fericire, cura tinuta de el nu este formata exclusiv din oua, ci include la pranz pui la gratar si salata, iar seara peste cu legume fierte. Si, cum ouale fierte ne sunt la indemana, e un moment bun pentru cele care vor sa tina cura de slabire sa ia in considerare aceasta dieta cu oua.

Ce ai voie sa mananci cand tii dieta cu oua

Dieta cu oua este practic o variatiune a dietei Atkins care se bazeaza pe faptul ca prin reducerea cantitatii de carbohidrati consumati, organismul uman trece de la arderea carbohidratilor la arderea grasimilor pentru a produce energie. In aceasta versiune a dietei, consumi doua sau mai multe oua la micul dejun, un grapefruit, legume sarace in carbohidrati (ridichi, telina, avocado, varza, castraveti, broccoli, ardei) sau proteine slabe (carne de pui, de curcan si peste). Painea, pastele si cartofii sunt alimente interzise cu desavarsire. O alta versiune a regimului se numeste “Dieta cu oua si grapefruit” si impune consumarea unei jumatati de grapefruit la fiecare masa. In rest, regulile raman neschimbate.

Partea buna cu aceasta dieta-fulger e ca nu implica costuri mari. Majoritatea alimentelor le ai probabil deja in casa. Iti poti stabili un meniu simplu si gustos cum ar fi:

La micul-dejun: doua oua fierte si o jumatate de grapefruit

Pranz: piept de pui la gratar si salata verde

Cina: O omleta din doua oua cu spanac si rosii

Exercitiile fizice nu sunt neaparat recomandate in timpul acestei diete. Lipsa carbohidratilor iti poate scadea considerabil energia si te poti simti obosita. La fel ca-n cazul regimului cu orez, aceasta dieta cu oua nu este recomandata pentru o perioada lunga de timp si nu se poate transforma intr-un plan alimentar pentru intreaga viata. Chiar daca nu tii dieta cu oua, este important sa consumi acest aliment la micul dejun deoarece s-a constatat ca persoanele care-l includ in prima lor masa pierd in greutate.

Text: Diana Marasoiu, Foto: Thinkstock