trucuri pentru slabit femeie

Cand vine vorba despre cele mai inteligente trucuri pentru slabit, in capul listei se afla si gatitul sanatos. E si normal sa fie asa: atata timp cat tu esti cea care controleaza mesele principale ale zilei, caloriile nu mai sunt o amenintare atat de mare.

Dar… ce te faci daca nu obisnuiesti sa gatesti? Mai poti sa slabesti la fel de eficient? Vestea buna e ca poti! Trebuie sa te axezi pe alte 5 trucuri pentru slabit si sa le respecti cu sfintenie. Am facut o lista!

Trucuri pentru slabit – 1. Fa curat in dulapul de la bucatarie

Daca nu obisnuiesti sa gatesti, cel mai probabil, depozitezi in dulapul de la bucatarie tot felul de mici gustari pentru momentele in care ti se face foame: biscuiti, covrigei, chipsuri, cereale dulci.

Cel mai destept lucru pe care il poti face daca vrei sa demarezi o cura de slabire, este sa scapi de toate aceste alimente procesate. Fa curat in dulapul de la bucatarie si inlocuieste gustarile nesanatoase cu fructe proaspete si uscate, legume, nuci si seminte si iaurt. Sunt o alternativa mult mai sanatoasa!

Trucuri pentru slabit – 2. Fii mai constienta vizavi de ceea ce mananci in oras

Daca obisnuiesti sa mananci des in oras, incearca sa-ti construiesti un meniu cat mai sanatos cand comanzi.

Mananci carne? Focuseaza-te in special pe peste si pe carnurile slabe, gatite pe gratar si nu prajite!

Adauga langa felul principal o garnitura sanatoasa. Inlocuieste cartofii cu orez brun, orz, quinoa, bulgur, mei, cuscus; sunt cereale integrale pe care le gasesti si in meniul multor restaurante. Sau opteaza pentru legume si salate.

Incepe cu o supa de legume. Supele sunt mega-sanatoase si te satura, ajutandu-te sa mananci mai putin la felul doi!

In toata aceasta ecuatie, e important si sa faci sport daca vrei sa slabesti!

Trucuri pentru slabit – 3. Simplifica mesele acasa

Nu te atrage ideea de a sta ore intregi in bucatarie sa gatesti, am inteles! Dar nici nu poti manca in oras la nesfarsit! Ca sa fii eficienta in bucatarie, fa preparate cat mai simple!

Salate – oricine le poate face, fara prea mare bataie de cap. Sunt sanatoase si te ajuta sa slabesti! Fa combinatii cat mai variate de salate si legume si renunta la dressing-urile calorice.

Supe crema – sunt incredibil de usor de gatit. Cureti legumele si le pui la fiert, apoi pasezi totul in blender. Nimic mai usor!

Smoothie-uri pentru micul dejun – pot fi facute cu ajutorul blenderului si cu un minim efort!

4. Trucuri pentru slabit universale: concentreaza-te pe fructe si legume crude

Construieste-ti mesele in jurul fructelor si legumelor crude. Poti chiar sa inlocuiesti o masa – doua pe saptamana cu o masa cruda: salate de legume si fructe, smoothie-uri, platouri cu legume, gustari cu nuci si alune, gustari cu fructe.

Trucuri pentru slabit – 5. Alege carbohidratii buni

Nu trebuie sa renunti la toti carbohidratii ca sa slabesti, trebuie doar sa-i alegi pe cei sanatosi!

Mananca cereale integrale la micul dejun – pune intr-un bol cu lapte cald 2 maini de fulgi de ovaz, lasa-i sa se umfle 5 minute si savureaza-i!

Opteaza pentru paine din cereale integrale la masa.

Focuseaza-te pe fructe si legume la fiecare gustare. Contin carbohidrati buni dar si multe vitamine si minerale, plus fitochimicale si fibre, care ajuta la digestie, la stabilizarea glucozei din sange, dar si la pierderea in greutate.

Foto: Guliver