Ce poate fi mai placut decat sa iei masa in oras cu prietenii? Cu toate ca petreci timp de calitate si te simti foarte bine alaturi de ei, este indicat sa ai grija si de silueta, scrie mindbodygreen.com. In acest sens, poti sa apelezi cu incredere la cateva trucuri care te ajuta sa mananci mai putin cand iesi la restaurant. 

Este destul de dificil sa te abtii de la anumite preparate in momentul in care iti este foame, dar poti sa mananci mai putin! Te poti bucura de momentele pe care le petreci in oras fara sa iti faci griji ca vei comanda foarte multe mancaruri si ca vei acumula cateva kilograme.

Trucuri care te ajuta sa mananci mai putin cand iesi in oras

1. Propune-ti sa mananci mai putin

Ai fost invitata in oras, iar acum urmeaza sa te pregatesti si sa te intalnesti cu prietenii tai. Pasul urmator este sa iei o gustare sanatoasa inainte sa iesi din casa si sa iti propui sa mananci mai putin in momentul in care ajungi la restaurant. Nu este cazul sa te abtii de la anumite placeri culinare, ci este suficient sa comanzi portii mai mici. Si sanatoase!

2. Concentreaza-te asupra conversatiilor

Cand esti la restaurant, concentreaza-te asupra conversatiilor pe care le porti cu prietenii tai. Lasa furculita jos si priveste in ochi oamenii pe care ii ai la masa. Este important sa stii sa-i asculti si, daca este cazul, sa le oferi sfaturi. Nu te mai gandi la preparatele pe care vrei sa le incerci sau, daca poti, comanda doar cateva portii mici, care sa iti potoleasca senzatia de foame.

3. Evita conversatiile care te afecteaza emotional atunci cand esti la restaurant

Foarte multe persoane mananca pe fond emotional, asa ca este indicat sa eviti conversatiile care te afecteaza. Supararile, starile de anxietate, depresia sau povestile triste de dragoste te fac sa mananci mai mult. Si exista riscul sa comanzi prajituri sau alte deserturi care contin multe calorii.

4. Consuma preparate sanatoase

Desi ai poftit la un desert cu ciocolata sau te gandesti sa comanzi prepartate cu un continut bogat de calorii, este indicat sa te responsabilizezi si sa consumi doar alimente sau preparate care sunt sanatoase pentru tine. De exemplu, daca ai deficit de fier sau vitamine, este recomandat sa mananci o salata sau un preparat pe baza de naut.

5. Este OK daca nu consumi toata mancarea din farfurie

Un alt truc care functioneaza este acela ca trebuie sa renunti la ideea de a termina tot din farfurie. Chiar daca te afli la restaurant si ai comandat portii mici, nu este cazul sa mananci tot. Mai ales ca unele preparate sunt destul de satioase. Daca nu vrei ca mancarea sa se iroseasca, poti sa o imparti cu prietenele tale. Cu siguranta vor fi incantate sa guste din desertul pe care tocmai l-ai comandat.

6. Planuieste o activitate

Multe persoane planuiesc iesirile la restaurant seara, asa ca nu se mai gandesc la alte activitati pentru ziua respectiva. Daca tii la silueta si nu vrei sa te ingrasi, poti sa planuiesti iesirea mai devreme si sa te gandesti si la cateva activitati pe care sa le faci dupa ce mananci. Desigur, nu este recomandat sa te ridici de la masa imediat ce ai terminat de mancat. Poti sa consumi un ceai inainte de plecare si sa le propui prietenelor tale sa mergeti la dans sau sa va plimbati.

Afla totul despre fructul care, consumat zilnic, te ajuta sa slabesti!

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante!

Foto: Guliver