ANTREPRENORII SOCIALI SUNT INVITATI LA CEA DE-A PATRA EDITIE TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE PENTRU A ACCELERA INCLUZIUNEA IN MODA

1
De Gavrila Alina
31 mart. 2022

Programul invita antreprenorii sociali din comunitatisubreprezentate istoric sasi impartaseasca ideile inovatoarepentru sansa de a castiga finantare si mentorat.

Tommy Hilfiger
anunta deschiderea inscrierilor pentru cea de-a patra editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge.Programul global reflecta viziunea lui Tommy Hilfiger despresustenabilitate care inseamna ca Nimic nu se pierde si toata lumeaeste inclusa (Waste Nothing and Welcome All), amplificand sisustinand noi voci in lumea antreprenoriatului social care modeleaza inovatii importante pentru a crea un viitor mai incluzival modei.

In conformitate cu angajamentele lui Tommy Hilfiger fata de incluziune, diversitate si recunoasterea decalajului in echitate sisanse egale, persoanele din comunitati subreprezentate istoric, inclusiv indigenii, oamenii de culoare (BIPOC), persoanele cu dizabilitati si femeile, sunt incurajati cu tarie sa aplice anul acesta. Cererile pot fi depuse pana la 29 aprilie 2022, accesand urmatorullink:

                    https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge isi propune sareuneasca antreprenori din toate categoriile sociale, investindcunostinte si resurse pentru a debloca puterea unica a inovatiilorlor”, a spus Tommy Hilfiger. „In calitate de antreprenor, mi-am dorit intotdeauna sa construiesc un brand global de lifestyle care sa faca pe fiecare sa se simta inclus – o filozofie care continua safie vie prin acest Challenge. Cred cu adevarat ca impreuna ne putem indrepta spre un viitor care sa implice o schimbaresemnificativa si de lunga durata.”

Premiile acordate castigatorilor pentru a-si dezvolta ideea lor de afaceri sunt:

Suma de 200.000 EUR impartita intre doi castigatori
Premiu suplimentar de 15.000 EUR pentruVotul favorit al publicului
Un mentorat de un an cu expertii globali interni Tommy Hilfiger
Un an de mentorat si curs INSEAD

Tommy Hilfiger invita fanii brand-ului sa participe la prima fazaa Challengeului in calitate de Digital Judges. Acestia vor ajutabrand-ul sa restranga toate aplicatiile in Top 50. Cei interesatisunt invitati sa aplice pana pe 20 aprilie 2022, accesand urmatorullink:

https://platform.younoodle.com/competition/consumer_vote_tommy_hilfiger_fashion_frontier_challenge_2022

Primii 50 de candidati vor fi apoi restransi la sase finalisti printr-o procedura interna. Fiecare finalist va fi invitat sasi dezvolte in continuare planul de business cu sprijinul dedicat din parteaTommy Hilfiger si al expertilor externi inainte de evenimentulfinal. Invatand de la un pitch coach profesionist, fiecare finalist isiva prezenta conceptul in fata juriului si a unui public special la evenimentul global final Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge care va avea loc la inceputul anului 2023.

La Tommy Hilfiger, ne dorim sa lucram alaturi de comunitatipentru a stimula inovatia, incluziunea si diversitatea, generandastfel schimbari de lunga durata”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe. „Pe masura ceincepem cea de-a patra Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, asteptam cu nerabdare sa vedem ce idei ies la luminacare vor sprijini comunitatile si vor ajuta la modelarea viitoruluimodei.

De la infiintarea sa in 2018, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a acordat 550.000 EUR pentru a sprijini antreprenoriiglobali sa aduca la viata ideile lor inovatoare, astfel incat sa poataface schimbari reale in comunitatile lor. Castigatorii celei de-a treia editii includ Lalaland, o platforma din Tarile de Jos care foloseste inteligenta artificiala pentru a genera modele sinteticepersonalizate si incluzive de diferite etnii si UZURI K&Y, o marca de incaltaminte ecologica din Ruanda, care folosesteanvelope auto reciclate din Africa subsahariana si angajeaza tinerilocali. Clothes to Good, o intreprindere sociala din Africa de Sudcare creeaza oportunitati de micro-afaceri si locuri de muncapentru persoanele cu dizabilitati prin reciclarea textilelor, a primitpremiul Votul favorit al publicului.

Mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate a luiTommy Hilfiger, care urmareste strategia PVH Forward Fashionpot fi gasite aici:

https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Mai multe informati despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, inclusiv cum se poate aplica, sunt disponibile aici:https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatieiin social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania siMacedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor maiexigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger esteunul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau esteproiectarea si comercializarea de imbracaminte siimbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unorparteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uzcasnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim siincaltaminte pentru barbati si femei. Colectia estecompletata de o varietate mare de genti, accesorii siparfumuri.