CASTIGATORII DE LA TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE, RECUNOSCUTI PENTRU INTRODUCEREA INOVATIEI SOCIALE SI INCLUZIUNII IN INDUSTRIA MODEI

1
De Gavrila Alina
19 ian. 2022

Juriul, din care au facut parte Yara Shahidi si Tommy Hilfiger, aacordat 200.000 de euro si premii pentru mentorat startup-urilorruandeze si olandeze pentru a sprijini efortul lor in a remodelalumea fashion.

Tommy Hilfiger i-a anuntat pe Lalaland si UZURI K&Y dreptcastigatorii celei de-a treia editie Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, un program global creat din dorinta de a gasisi sustine idei care conduc la un peisaj al modei mai incluziv. In perioada 12-13 ianuarie s-a desfasurat evenimentul virtual final al programului, in cadrul careia cei sase finalisti si-au prezentatconceptele in fata juriului prestigios. Castigatorii vor imparti unfond de premii in valoare de 200.000 de euro si vor primimentorat timp de un an din partea expertilor interni de la Tommy Hilfiger si de la INSEAD – una dintre cele mai mari scoli de afaceri din lume. Ei si-au asigurat, de asemenea, un loc intr-un program INSEAD care reuneste oameni, culturi si idei pentru a cultiva lideri inovatori.

Pentru aceasta initiativa, care este o ramificatie a viziuniii Tommy Hilfiger despre sustenabilitateWaste Nothing and Welcome All, in Ianuarie peste 430 de startup-uri si scale-up-uri din 22 de tarisi-au prezentat ideile. Prin programul din acest an s-a dorit in special sa se amplifice si sa sprijine in continuare antreprenoriiBIPOC (black, indigenous, people of color) care lucreaza pentrua-si promova comunitatile, incurajand in acelasi timp un viitormai incluziv pentru industria modei. Pentru prima data, faniibrand-ului TOMMY HILFIGER au putut sa participe la fazeleinitiale ale provocarii, exprimandu-si votul digital pentru a ajutala restrangerea aplicatiilor, astfel fiind identificati finalistii. Alaturi de asociatii Tommy Hilfiger la evenimentul final, acestiaau fost, de asemenea, invitati sa voteze pentru pitch-ul lorpreferat, urmand sa se acorde o suma suplimentara de 15.000 de euro unuia dintre finalisti.

Aceasta provocare, menita sa incurajeze, a reunit persoanepasionate si muncitoare, cu idei noi despre cum sa cream un viitor al modei pe care sal asteptam cu nerabdare”, a spusTommy Hilfiger. „A fost un eveniment final impresionant si suntmandru sa continuu aceasta calatorie cu antreprenorii care au prezentat solutii inovatoare si de impact care provoaca modul in care gandim, construim si cream.”

Lalaland, o platforma din Tarile de Jos care foloseste inteligentaartificiala pentru a genera modele virtuale personalizate siincluzive de diferite etnii, a primit 100.000 EUR. Creareatehnologiei care conduce la o platforma de comert electronic maiincluziva si mai diversa se afla in centrul viziunii noastre la Lalaland”, a declarat Michael Musandu, co-fondator si CEO al Lalaland.Facand parte din Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a adus perspective incredibile si ne va imbunatatisolutia I.A. pentru a ajunge la mai multi oameni decat ne-am fiputut imagina. Prin aceasta realizare, echipa noastra abiaasteapta sa ofere o experienta prietenoasa de shopping online, astfel incat niciun consumator sa nu se simta subreprezentat.”

UZURI K&Y, o marca de incaltaminte ecologica din Rwanda, care foloseste anvelope auto reciclate din Africa sub-sahariana siangajeaza tineri locali, a primit, de asemenea, 100.000 de euro. „Suntem onorati sa fim desemnati castigatori ai Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, a declarat Kevine Kagirimpundu, co-fondator si CEO al UZURI K&Y. „Aceasta oportunitate ne-a oferit mentorat, indrumari strategice si o platforma pentru a ne impartasi visul de a aduce optiuni de incaltaminte durabile din Africa pe piata globala. Suntem dedicati sa generam un impact real si sa inspiram tinerii de astazi sa creeze un viitor mai curat.”

Clothes to Good, o intreprindere sociala din Africa de Sud care creeaza oportunitati de micro-afaceri si locuri de munca pentrupersoanele cu dizabilitati prin reciclarea textilelor, a primit 15.000 EUR.Ne simtim binecuvantati sa fim recunoscuti de catrepublicul Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, este o experienta pe care nu o vom uita niciodata”, a spus Tammy Greyling, director de operatiuni si terapeut ocupational la Clothes to Good. „Este coplesitor sa stim ca si altii cred in visul nostru de a face cu adevarat diferenta pentru persoanele cu dizabilitati sifamiliile lor. Primirea acestui premiu va permite Clothes to Good sa continue sa creeze micro-afaceri si oportunitati de locuri de munca prin reciclarea textilelor din comunitatea sud-africana.

Juratii prezenti la evenimentul final Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge au fost:

Tommy Hilfiger
Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe
Yara Shahidi, actrita premiata, producator si agent de schimbare
Esther Verburg, EVP, Sustainable Business and Inovation, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe
Adrian Johnson, Antreprenor, Profesor Adjunct de Antreprenoriat, Tehnologie si Media la INSEAD
Katrin Ley, director general al Fashion for Good si curator fondator al Amsterdam Global Shapers Hub
Yvonne Bajela, membru fondator si director la firma de investitii Impact X Capital

Aplicatiile pentru cea de-a patra editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge se vor deschide in martie 2022. Antreprenoriicare sunt interesati sa primeasca mai multe informatii sunt invitatisa se inregistreze aici:  

https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022

Misiunea lui Tommy Hilfiger este de a deveni o companiepozitionata ca lider in promovarea unui stil de viata sustenabil, care nu iroseste nimic si ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All) prin modul in care isi creeaza produsul, isigestioneaza operatiunile si se conecteaza cu comunitatile si partileinteresate. Mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitatea lui Tommy Hilfiger pot fi gasite pe https://responsibility.pvh.com/tommy/.
 
Mai multe informatii despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge sunt disponibileaici: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alatureconversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, si@TommyHilfiger.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania siMacedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor maiexigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger esteunul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau esteproiectarea si comercializarea de imbracaminte siimbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unorparteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uzcasnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim siincaltaminte pentru barbati si femei. Colectia estecompletata de o varietate mare de genti, accesorii siparfumuri.