TEZYO lanseaza colectia de incaltaminte si accesorii pentru toamna 2020

Teodora Tirca1
De Teodora Tirca
18 aug. 2020

TEZYO lanseaza colectia de incaltaminte si accesorii pentru toamna 2020 sub platforma de comunicare „Cotidian. Stilul meu in orice moment”, adaptata la contextul actual, la noua normalitate, in care nevoile fiecaruia dintre noi s-au schimbat.

Campania „Cotidian. Stilul meu in orice moment” sub conceptul REAL YOU surprinde ideea ca stilul nostru, cel care ne reprezinta, este cel pe care il afisam in fiecare zi, cel care ne-a consacrat, care ne completeaza personalitatea si ne apartine in fiecare zi, in fiecare moment, chiar si atunci cand suntem confruntati cu situatii si concepte complet noi, precum distantarea sociala, purtarea mastii de protectie, dar si o redefinire a activitatilor noastre zilnice.

Stilul nu se schimba in noua ordine a lucrurilor, pentru ca ne adaptam rapid la modificarile sociale si culturale si vrem sa evidentiem ca suntem noi, suntem autentici chiar si in contextul in care o buna parte din viata noastra s-a mutat online si functioneaza dupa noi reguli.

Selectia TEZYO pentru toamna anului 2020 sustine diversitatea stilistica si stilul autentic. Ca in fiecare an, colectia propusa de multibrandul TEZYO vine in intampinarea nevoilor consumatorilor, pune accentul pe varietate, utilitate, calitate, confort si le imbina cu reperele estetice ale sezonului, trendurile si piesele statement.

Sezonul acesta, cele mai importante categorii de produse acopera varietatea de trenduri si stiluri propuse de designeri.

In selectia fashion se regasesc cele mai importante tendinte, printre care se numara varfurile patrate, pielea lacuita si colorata sau tocurile geometrice, cat si piese indispensabile sezonului, precum: botine de inaltime medie, ghete elegante si cizme inalte. Zona de branduri premium este reprezentata de selectiile Kat Maconie for Epica, Liu Lo si Loriblu, acestea vin sa completeze gama deja existenta de branduri deja consacrate din portofoliul TEZYO, precum Epica, Image, Aldo, Ara si multe altele.

Colectia casual – sport reprezinta in continuare un segment important in selectia TEZYO a sezonului si este compusa din brandurile deja consacrate: adidas, Nike, Pepe Jeans, Skechers si Gryxx. Tendintele in materie de incaltaminte sport pun in continuare accentul pe talpi cu volume neasteptate, geometrice, culori electrice si flourescente, materiale tehnologice ce lasa piciorul sa respire si sporesc confortul pantofului.

Pentru barbati, selectia include variante elegante si sport, ideale pentru barbatul modern, dar si modele de la branduri de renume, precum Armani si Hugo Boss. Variantele casual – sport sunt si preferatele barbatilor, iar la TEZYO sunt reprezentate de o selectie de branduri consacrate, precum: Pepe Jeans, Skechers, adidas, Nike, New Balance. Anul acesta, pantofii Otter aduc un suflu nou prin designul fresh si inedit, care se poate observa acum si in randul celor mai elegante modele, care au imprumutat din utilitatea pieselor sport, devenind mai usor de integrat intinute smart-casual si extrem de versatile in orice combinatie.

Colectia Gryxx pentru barbati continua sa exporeze zona athleisure cu variante de incaltaminte sport, moderna si actuala.

Tezyo a sustinut constant eforturile autoritatilor romane de a combate efectele pandemiei, prin donatii in produse care au mers catre cei care lupta in prima linie, in principalele spitale Covid. De asemenea, confortul si mai ales siguranta clientilor, a angajatilor si a comunitatii, in general, au ramas obiectivele noastre principale. In magazinele TEZYO sunt aplicate masuri constante de preventie, pentru ca intreaga experienta de shopping sa ramana una placuta. Facem apel la clientii nostri sa poarte masca de protectie si sa respecte distanta sociala recomandata.

Foto: PR.