TEZYO lanseaza colectia Primavara – Vara 2020 si noua platforma de comunicare – The Real You

Avatar1
De Gavrila Alina
16 mart. 2020

La inceputul lunii martie, TEZYO va lansa campania de imagine Stilul meu e stilul alor mei”, marcand astfel prima manifestare a noii platforme de comunicare The Real You.
Platforma a fost gandita si creata pentru a sustine eforturile brandului de a arata faptul ca stilul real, asa cum il stim noi, nu vine de pe podium, ci vine de la oameni simpli, din ceea ce vedem la metrou, pe strada sau in club. Specialistii vorbesc si trateaza diferit subiectul moda si trenduri, in vreme ce noi, in viata de zi cu zi, alegem sa purtam ceea ce ne place, ceea ce ne face sa ne simtim bine in pielea noastra, ceea ce ne permitem sau credem ca ne avantajeaza.

La TEZYO, selectia de pantofi este adaptata la trenduri, dar filtrataprin viziunea noastra asupra realitatii si spune povestea oamenilor normali, povestea oamenilor care nu se sfiesc sa poarte ceea ce vor sapoarte.

Timp de doi ani am prezentat glam-ul in sensul acceptat si perceput de catre oamenii obisnuiti, nu glam-ul de podium, pentru ca glam-ulpe care il vedem in prezentari este o imagine aspirationala, nu una realista.

Anul acesta vorbim despre tine, despre cum esti tu in realitate, despre faptul ca stilul tau nu e al tau si nu e copiat dintr-un show de moda – stilul tau e, de fapt, stilul anturajului tau. Tu esti grupul tau – pentru ca ziua poti purta o camasa si un pantof elegant, iar seara, cand te vezi cu prietenii tai in club, purtati jachete de piele, accesorii si vorbiti despre ultimele noutati in tehnologie. Tu esti grupul tau – pentru ca poti merge la cursuri imbracata in jeansi si tricou, incaltatain sneakersi, iar seara te vezi cu prietenele tale, in grupul de fete cu par blond, rochii feminine si cele mai cool sandale, pentru o searapetrecuta la terasa.

Sezonul primavara – vara 2020 sustine diversitatea stilistica cu care TEZYO si-a obisnuit publicul. Ca in fiecare an, colectia propusa de multibrandul TEZYO vine in intampinarea nevoilor consumatorilor, pune accentul pe varietate, utilitate, calitate, confort si le imbina cu reperele estetice ale sezonului, trendurile si piesele statement.

Colectia casual sport urmareste cele mai recente tendinte in materie de design, prin prezenta talpilor chunky si a insertiilor de culori indraznete, care schimba unghiul din care ne-am obisnuit sa privim sneakersii. Varietatea vine tocmai din selectia de modele de la branduri iubite si apreciate, care acopera o multime de stiluri. Printre brandurile care se regasesc in colectie, se afla GRYXX, Skechers,NIKE, adidas, Pepe Jeans, Armani, Otter, Hugo Boss, Cavalli, iar noutatile din portofoliu vin de la brandurile Saucony, John Richmond (by Roberto Cavalli) si Flower Mountain.

Zona fashion este puternic influentata de tendintele din moda. Varfurile patrate se regasesc atat la sandalele si pantofii cu toc, cat si la modelele cu talpa plata. Culorile si nuantele vibrante, precum galbenul, albastrul si  verdele-menta se imbina perfect cu nuante nude si ofera modelelor un aspect final complet imprevizibil, perfect pentru cei care indraznesc sa iasa din randuri.

Tocurile indraznete nu lipsesc nici ele din colectie. Tocurile cui au fost inlocuite de cele groase, arhitecturale, confortabile, iar printurile elaborate au fost inlocuite de forme diverse, cool – pentru ca fiecare piesa din colectie sa fie un adevarat statement. EPICA propune modele spectaculoase, iar noutatile sezonului vin si de la branduri recent intrate in portofoliu, precum Baldinini, Loriblu, Liu Jo. Memorabilii pantofi Kat Maconie for Epica isi vor gasi locul in outfiturile tale de vara si vor surprinde prin jocuri de culoare, formesi aplicatii extrem de interesante.

Pentru barbati, colectia s-a extins in acest sezon si prezinta o varietate de propuneri de stiluri, culori si texturi. In zona fashion, Le Colonelda tonul selectiei prin creatii elegante si atent create, mocasinii ramanin trend, iar selectia prezinta modele noi, surprinzatoare. Anul acesta, pantofii Otter aduc un suflu nou prin designul fresh si cool. Modelele elegante au imprumutat din utilitatea pieselor sport, devenind maiusor de integrat in tinute smart-casual si extrem de versatile in orice combinatie.

Despre TEZYO

Magazinul multibrand TEZYO ofera o selectie de branduri internationale, precum Geox, Image, Epica, Aldo, Clarks, Otter, Le Colonel, Camper, The Flexx, Gryxx, Pepe Jeans, Cromia, Gabor, adidas, Skechers, New Balance, Nike, Hugo Boss, Le Coq Sportif, Bugatti, Armani, Roberto Cavalli, Saucony, John Richmond (by Roberto Cavalli), FlowerMountain, Liu Jo, Baldinini, Loriblu.

In Romania, TEZYO este parte a grupului Otter Distribution si este prezent in toate locatiile cheie din marile orase, in marile centre comerciale, ingloband 37 magazine multibrandin Romania si 2 la nivel regional, in Cehia.

Local, acestea se gasesc in cele mai importante complexe comerciale din tara: Bucuresti (Baneasa Shopping City, Plaza Romania, Mall Vitan, AFI Palace Cotroceni, Promenada, Mega Mall, Park Lake, Unirea Shopping Center,  Sun Plaza, Feeria Baneasa), Iasi (Palas Shopping Mall), Constanta (City Park Mall, VIVO, Tom), Timisoara (Shopping City si Iulius Mall), Baia Mare (Vivo!), Brasov (Coresi Shopping Resort si Weiss), Bacau (Arena Mall), Cluj Napoca (Iulius Mall si VIVO), Galati (Shopping City), Pitesti (VIVO PitestiShopping Center), Ploiesti (Ploiesti Shopping City), Suceava(Shopping City), Arad (Atrium Center), Braila (Tezyo), Craiova (Electroputere Parc), Focsani (Tezyo), Oradea(Tezyo),  Ramnicu Valcea (River Plaza), Satu Mare(Shopping City), Sibiu (Tezyo), Targu Mures (Promenada).

Pentru mai multe informatii, accesati http://www.tezyo.ro, https://www.facebook.com/tezyoshoes/ sau https://www.instagram.com/tezyo_shoes/.