TOMMY HILFIGER A ADUS TOMMYNOW LA LONDRA IMPREUNA CU LEWIS HAMILTON SI H.E.R.

Avatar1
De Gavrila Alina
19 feb. 2020

Cea de-a patra colectie colaborativa TommyXLewis si prima colectie capsula TommyXLewisXH.E.R. au avut premiera in cadrul London Fashion Week.

 

Tommy Hilfiger a celebrat puterea loialitatii si credinta ca un progres constient este cel mai bine atins prin intermediul parteneriatelor semnificative, in cadrul experientei de podium TOMMYNOW Primavara 2020, din timpul London Fashion Week. In conformitate cu viziunea brandului de a nu risipi nimic si de a intampina totul, evenimentul de sezon a evidentiat pasii de sustenabilitate si sentimentul de inclusivitate in centrul celei de-a patra colectii TommyXLewisrealizate de Tommy Hilfiger si Lewis Hamilton. Intr-untwist surprinzator, cei doi colaboratori au invitat-o de asemenea pe cantareata si compozitoare, castigatoare a premiilor Grammy, H.E.R., sa isi adauge stilul authentic in 12 piese statementTommyXLewisXH.E.R., extinzand astfel unitatea colectiva a sezonului.

Dupa ce a calatorit timp de sapte sezoane in intreaga lume, evenimentul experiential de moda a revenit la London Fashion Week, ca o intoarcere acasa pentru Lewis Hamilton, duminica, 16 februarie 2020, ora 10 p.m, ora Romaniei, la Tate Modern, The Tanks.

Spectacolul de moda TOMMYNOW din acest sezon aduce la viata si imerseaza consumatorii de la nivel global in spiritul tineresc, optimist si vesnic in miscare al brandului. Prin intermediul platformei TOMMYNOW, brandul continua sa impinga granitele a ceea ce inseamna industria modei, experienta pe care o ofera si – cel mai important – dialogurile pe care le sustine.

Evenimentul are la baza abordarea-semnatura “See Now, Buy Now” a lui Tommy Hilfiger, cu look-urile de podium disponibile imediat prin intermediul unui ecosistem de canale de comparare disponibil in peste 70 de tari.

 

STATEMENT-UL COLECTIEI

Acest sezon celebreaza loialitatea: fata de cine esti, lucrurile in care crezi si incotro doresti sa te indrepti. Cel de-al patrulea efort de colaborare al lui Tommy Hilfiger si Lewis Hamilton este intruchiparea acestei valori impartasite – un cuvant tatuat pe bratul ambasadorului de brand la nivel global si o virtute calauzitoare prezenta in colectiile de Primavara 2020 si in experienta de podium.

In acest sezon, TOMMYNOW s-a intors la esenta, conducand audienta printr-o calatorie senzoriala care celebreaza viziunea de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger de a crea o moda care sa nu iroseasca nimic si sa ramana deschisa catre tot. Intr-o revenire acasa a pilotului de curse britanic, Tommy Hilfiger si Lewis Hamilton prezinta cea mai sustenabila colectie TommyXLewis de pana acum, cu peste 75% din stiluri prevenind din surse mai sustenabile, inclusiv bumbac organic 100%, materiale reciclate, alternative pentru puful de pasare si denim pre-spalat cu impact redus asupra mediului.

Colectia TommyXLewis Primavara 2020 continua sa imbine doua lumi: patrimoniul puternic al brandului cu stilul lui Lewis Hamilton inspirat de moda strazii, in timp ce nuantele de albastru si verde militaresti se amesteca printre tonuri neutre si culori pop neon. Implicarea cantaretei si compozitoarei, castigatoare a premiilor Grammy, H.E.R., se regaseste in imaginile grafice reprezentative si citatele lirice prezente in cele 12 piese statement. De la utilitate la stilul prep, TommyXLewis Primavara 2020 este o celebrare sofisticata si fresh a pieselor iconice care intruchipeaza garderoba americana moderna. Ramanand loial patrimoniului sau, dar in acelasi timp reinventandu-se constant, HILFIGER COLLECTION isi afla inspiratia in arhiva bogata a brandului, totodata adaugand un twist contemporan siluetelor emblematice si intrerupand mostenirea steagului in accesorii si imbracaminte de calitate. In onoarea celei de-a 35-a aniversari a brandului si a patrimoniului acestuia, semnatura HILFIGER Crest straluceste printr-o grafica all-over, panglici si broderii bogate. Loialitatea fata de promovarea valorilor de lunga durata se extinde in continuare la inclusivitate si diversitate, TOMMYNOW Primavara 2020 imbratisand filosofia „Style for All” – credinta ca stilul excelent sterge toate limitele referitoare la sex, varsta, etnie si corp. TommyXLewis si TommyXLewisXH.E.R. ofera masuri extinse pentru toate constitutiile corporale, in timp ce HILFIGER COLLECTION a creat piese vestimentare pentru femei si barbati in paralel cu incurajarea impartasirii intre sexe a pieselor vestimentare din garderoba.

Primavara 2020 este despre a gandi dincolo de sezon, spre viitor – concentrandu-ne pe propria calatorie de a nu irosi nimic si a intampina toate posibilitatile.

ECHIPA

TOMMYNOW a devenit o platforma pentru inclusivitate si diversitate prin intermediul unor statemanet-uri indraznete despre cum ar trebui moda si spectacolele de moda sa arate cu adevarat. Echipa inclusiva continua sa celebreze si sa prezinte cu mandrie modele cu un brackground, masuri, varste, expresii de gen si etnii diverse.

 

Din echipa de modele au facut parte Naomi Campbell, Luka Sabbat, Lennon Gallagher, Winnie Harlow, Lottie Moss, Lucas Jagger, Jasmine Sanders, James Turlington, Jordan Barrett, Ella Richards, Alessandra Ambrosio, Sonny Ashcroft, Pixie Geldof, George Barnett, Georgia May Jagger, Jodie Kidd, Jourdan Dunn, Karen Elson, Candice Swanepoel, Iris Palmer, Yasmin Le Bon, Erin O’Connor si Halima Aden.

TOMMYNOW PRIMAVARA 2020

Peste 1000 de invitati, inclusiv presa, cumparatori, VIP-uri, influenceri din industria modei si consumatori au fost invitati sa vizioneze show-ul la Tate Modern, the Tanks – spatii industriale subterane, fiecare masurand peste treizeci de metri de la o latura la cealalta si sapte metri inaltime. Fiecare rezervor si-a mentinut aerul brut, utilitar, creand o dihotomie contemporana si inspirationala cu experienta de podium evocativa si imersiva a brandului.

Canalizand un peisaj abstract, simplitatea decorului TOMMYNOW si reinterpretarea naturii au sustinut viziunea lui Tommy Hilfiger despre sustenabilitate. Oaspetii au fost dusi intr-o calatorie senzoriala prin arhitectura minimalista. Tragandu-si inspiratia din ciclurile meteo precum tunetul, lumina calda a fulgerat si palpait prin intuneric pentru a altera atmosfera naturala si a ilumina detaliile neon. Rezervoarele au fost umplute cu un parfum derivat din natura, o aroma de lemn uscat, inspirata de mirosul aprins al pamantului crapat si realizata special pentru spectacol. Un colectiv artistic londonez s-a aflat in fiecare rezervor – vocile lor bogate reverberand in peretii de beton in timp ce acestia cantau un mix de muzica soul si contemporana.

Ca parte a eforturilor sale continue pentru sustenabilitate, Tommy Hilfiger a incheiat un parteneriat cu South Pole – lider dezvoltator de proiecte si furnizor de solutii de sustenabilitate global – pentru a compensa cele aproximativ 1.600 de tone de emisii de carbon rezultate din productia show-ului TOMMYNOW. Prin aceasta colaborare, Tommy Hilfiger furnizeaza purificatoare ceramice de apa comunitatilor din Cambodgia. Aceste filtre imbunatatesc sanatatea publica din tara, asigurand apa potabila sigura si reducand poluarea aerului rezultata in urma arderii lemnului, in timp ce scade costurile pentru combustibilul casnic si reduce presiunea asupra padurii vulnerabile din Cambodgia.

Ca parte a angajamentului lui Tommy Hilfiger de a crea experiente interesante care sa se conecteze si sa se angajeze cu urmatoarea generatie de consumatori, primul filtru „Flag” al povestii Instagram TOMMY HILFIGER a fost lansat pe 14 februarie pentru a le permite utilizatorilor sa aduca propriul twist unic in experienta show-ului TOMMYNOW.

INVITATII DIN PRIMUL RAND

Printre cei prezenti in primul rand s-au numarat Meghan Trainor, Billy Porter, Shawn Yue, Charli XCX, Anne-Marie, James Bay, Miss Fame, Sfera Ebbasta, Dadju, Mina El Hammani, Jorge López, Yolanda Hadid, Noor Tagouri, Melissa Satta, Sveva Alviti, Mahalia, Alan Cumming, Valentina Ferragni, Sergi Roberto, Michaela DePrince, Lolo Zouaï, Pixie Lott, Caroline Daur, Miles Chamley-Watson, Amber Le Bon, Andrés Velencoso, Michael Ward, Rainey Qualley, AJ Tracey si Negin Mirsalehi.

Colectia TommyXLewis va fi disponibila in Romania, incepand cu data de 6 aprilie 2020, in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate.