TOMMY HILFIGER A LANSAT CAMPANIA TOAMNA 2021, “PASS THE MIC”

1
De Gavrila Alina
21 sept. 2021

Tommy Hilfiger anunta lansarea campaniei Toamna 2021, “Pass the Mic, cu Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun si DJ Cassidy. Ideea din spatelecampaniei este aceea ca toata lumea are puterea de a contribui side a schimba lumea, deoarece fiecare voce are ceva de spus.


Alaturi de vocile diverse ale celor care fac parte din distributiacampaniei, fanii brand-ului vor avea acces la platforma globalaunde mesajele lor, menite sa inspire o schimbare, se pot face auzite si pot fi transmise astfel mai departe.

Concentrandu-se pe un subiect anume, fiecare talent ii inspira pefani intreband: Ce te inspira sa faci diferenta? Ce ai spune dacaai stii ca esti ascultat? Ce te conduce spre viitor? Ce ai de spus?

Yara Shahidi (S.U.A.) despre Incredere.Eu sunt parte din lumina. Eu sunt motivuI pentru care viitorul se arata atat de luminos.Fiind una dintre cele mai populareprezente de la Hollywood, actrita premiata, producatoare sistudenta a Universitatii Harvard, Yara isi foloseste vocearemarcabila si canalele social media pentru a intariconceptul de a fi maret, concentrandu-se pe Incredere.
Anthony Ramos (S.U.A.) despre Comunitate. Schimbamlumea prin reimaginarea a ceea ce suntem, dar fara sauitam vreodata de unde am pornit.” Castigator deGrammy si nominalizat la Emmy, cantaretul, actorul sistarul viitorului Transformers: Rise of The Beasts, evidentiaza ideea de Comunitate prin sunetele sale senzoriale, versurile provocatoare si abilitatea nesfarsita de a spune adevarul.
Jack Harlow (S.U.A.) despre Angajament: “Cuvintele nu inseamna nimic daca nu sunt spuse cum trebuie.” Prinautenticitate, melodii apreciate si versuri inteligente, rapperul multi-premiat cu discuri de platina, nominalizat la GRAMMY, captiveaza publicul explorand Angajamentul.
Wizkid” (Nigeria) despre Caracter: “Dupa cateincercari? Si totusi o iei de la capat.Parte din generatiaY, pionier in divertismentul african, Ayo Balogun, compozitor si cantaret castigator de Grammy, exploreazaideea de Caracter prin intermediul canalelelor sale de social media, extrem de bine dezvoltate.
Kim Soo-Hyun (Coreea) despre Schimbare: “Mica noastra miscare pentru viitor face valuri minunate sischimba lumea.” Cunoscut pentru rolurile sale din serialesi filme populare, vocea lui Kim continua sa ii inspire pecei din jur, in timp ce evidentiaza Schimbarea printr-o atitudine optimista si sustinerea constanta a valorilor in care crede.
DJ Cassidy (S.U.A.) despre “Pass the Mic”: “Pass the mic (Da microfonul mai departe) si impartaseste cu ceijur lumina ta. Fiecare om, fiecare voce, poate schimbalumea. Deci, tu ce ai de spus?. Creatorul inovatoarei serii„Pass the Mic”, renumitul DJ Cassidy, creeaza un mix muzical iconic dand microfonul din casa in casa, transformand modul in care publicul experimenteazamuzica.

Campania s-a lansat pe 20 septembrie 2021, activarea dedicatafaniilor brand-ului urmand sa fie live din 25 septembrie. Fiecarevideoclip al campaniei se incheie cu unul dintre cei din distributie care spune: „Iti dau microfonul. Tu ce ai de spus? ” Publicul va avea ocazia sa raspunda prin mesaj direct pe contulInstagram TOMMY HILFIGER.

Fiecare voce are puterea de a lumina lumea”, afirma Tommy Hilfiger. „Suntem aici, sa literalmente ‘Pass the Mic’ (sa dam microfonul mai departe), mai intai vocilor din campanie si apoicelor care ne urmaresc la nivel global, pentru a stimulaschimbari semnificative si de lunga durata. Sunt mandru ca ungrup atat de incredibil si divers reprezinta colectia Toamna 2021 si isi impartasesc vocile, pe platforma noastra.

Campania “Pass the Micprin care se prezinta colectia Toamna2021 TOMMY HILFIGER, alaturi de cunoscuti ambasadori aibrand-ului, imbina perfect elementele moderne cu cele iconice. Bazandu-se pe ambitioasa misiune de sustenabilitate a luiTommy Hilfiger, Waste Nothing si Welcome All, colectiaToamna 2021 TOMMY HILFIGER este realizata folosind si maimulte metode si materiale sustenabile si este disponibila pero.tommy.com si in magazinele selectionate TOMMY HILFIGER.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alatureconversatiei in social media folosind #TommyHilfiger,#PasstheMic si @TommyHilfiger.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o crestereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor mai exigenticonsumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger esteunul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau esteproiectarea si comercializarea de imbracaminte siimbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unorparteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnicsi genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANSconsta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentrubarbati si femei. Colectia este completata de o varietatemare de genti, accesorii si parfumuri.