TOMMY HILFIGER A LANSAT PROIECTUL TEAM TOMMY

1
De Gavrila Alina
28 apr. 2022

Tommy Hilfiger prezinta Team Tommy, o noua initiativa ceintampina ideea de comunitate, orientata spre gaming. In stransalegatura cu dorinta lui Tommy Hilfiger devenita mostenireistorica de a incuraja talentele noi si aflate la inceput de cariera, Team Tommy cauta sa sustina in zona de gaming pentrutalentul lor unic un nou val de creatori de viitor(„Futuremakers”) si creativi campioni.

Nu am mai facut asa ceva pana acum,” a spus Tommy Hilfiger. „Nu numai ca este un pas important pentru noi pe masura ceintram in metavers, dar ne conectam si construim relatii cu un grup complet nou de fani si consumatori. Sunt incantat sa invatde la aceste persoane creative si sa explorez mai mult lumea lorcomplexa a gaming-ului.

Team Tommy este o abordare complet noua in ceea ce privesteinteractiunea cu o comunitate. Acoperirea este globala, iar Team Tommy isi propune sa amplifice gamerii si streamerii aflati in ascensiune atat in lumea fizica, cat si in cea digitala. Cu sprijinulcontinuu al lui Tommy Hilfiger, Team Tommy motiveazagamerii sa isi continue munca, sa dezvolte si sa creeze continutnou. Team Tommy este prima comunitate de acest fel, creand o sinergie de lunga durata intre membrii acesteia si vorbind direct despre valorile de baza si viziunea strategica ale lui Tommy Hilfiger.

Team Tommy este formata din opt gameri alesi din SUA, Europa si APAC, pentru a reprezenta comunitatea diversa de gaming. Prin cei selectati si prin platformele de gaming, Team Tommy ajunge la peste 5,26 milioane de fani la nivel global si la peste 1,25 milioane de utilizatori pe Twitch, o platformainteractiva de gaming si divertisment livestreaming. Ca parte din Team Tommy, gamerii iau parte la streamuri saptamanale pediverse platforme sociale, inclusiv Twitch si YouTube Live, lastreamul „Get togethers, realizat lunar la nivel regional, si voravea diverse aparitii pe tot parcursul anului si activari in magazine selectionate.

Cei 8 membri din Team Tommy sunt:

Luminum (Australia): In calitate de Grandmaster League of Legends, Luna are in principal streamuri cu LoL, si este, de asemenea, foarte activa pe retelele sociale, inclusiv peYouTube si Twitter, unde creeaza continut despre make-up & fashion.
Sunsup (Franta): Cu un stil unic si pasiune pentru moda petoate canalele sociale, Sunsup este un streamer francez care transmite in principal continut Animal Crossing pe Twitch intr-un mod distractiv si spontan.
HoneyPuu (Germania): Un streamer Twitch cunoscut in principal pentru gameplay-ul din League of Legends, HoneyPuu continua sa isi dezvolte comunitatea datoritastilului sau distractiv de streaming si interactiunii regulate cu followers ei.
Nana (Coreea): In timp ce face streamuri in mod regulatdespre League of Legends pe Twitch si YouTube, Nana este, de asemenea, pasionata de animatie si desen, desprecare face streamuri si posteaza si continut VOD.
OwengeJuiceTV (U.K.): Indepartandu-se de ceea ceinseamna creare de continut pe TikTok, OwengeJuiceTV a devenit streamer Minecraft si creator de continut, creand cu preponderenta pe canalul sau intr-un mod creativ un mix intre momente cinematice pre-inregistrate si role-playing live intrun set-up Minecraft.

Blaustoise (S.U.A.): Fost game developer, devenitstreamer, Blaus face streamuri in mod regulat pentru maimulte jocuri, Grand Theft Auto fiind cel preferat.

dish (S.U.A.): Conectandu-se cu persoane similare prinstreaming de gaming, dish a inceput initial pe TikTokinainte de a se concentra pe Twitch, unde face streamuri cu Animal Crossing.
Dom2k (S.U.A.): Dom2k se concentreaza pe streamurilegate de baschet, precum si pe crearea de continut VOD sipodcast in jurul NBA si are foarte multi fani fideli care se conecteaza ca sa urmeasca NBA2K si sa afle tot ce e de aflat despre NBA.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alatureconversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, #TeamTommy si @TommyHilfiger.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţiconsumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger esteunul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau esteproiectarea si comercializarea de imbracaminte siimbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unorparteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnicsi genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANSconsta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentrubarbati si femei. Colectia este completata de o varietatemare de genti, accesorii si parfumuri.