TOMMY HILFIGER CELEBREAZA O ABORDARE MAI INCLUZIVA IN DOMENIUL MODEI LA CEA DE A DOUA EDITIE A TOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE

Avatar1
De Gavrila Alina
25 feb. 2020

Doi castigatori au fost selectati de catre un juriu format din experti, printre care dl Tommy Hilfiger, Daniel Grieder, director general executiv, Tommy Hilfiger Global si PVH Europa, si Noor Tagouri, jurnalist, activist si speaker

Tommy Hilfiger anunta ca Apon Wellbeing si A Beautiful Mess sunt castigatorii Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, editia 2019. Peste 400 de candidaturi au fost primite la cea de-a doua editie a programului global ce  isi propune sa sprijine intreprinderile antreprenoriale de tip start-up si scale-up, dezvoltand solutii care promoveaza o schimbare incluziva si pozitiva in domeniul modei.

„Noi, la Tommy Hilfiger, ne-am luat angajamentului de a nu risipi nimic si de a imbratisa totul. De la inceput pana la sfarsit, m-a inspirat acest grup talentat de antreprenori sociali ale caror inovatii fac din lumea modei un loc mai sustenabil si incluziv,” a declarat Tommy Hilfiger. „Sunt mandru sa ii felicit pe castigatorii din acest an, Apon Wellbeing si A Beautiful Mess. Acesta este doar inceputul pentru aceste start-upuri si vom continua sa le fim mentori si sa ii incurajam pe acei antreprenori care sunt atat de hotarati sa aiba un impact pozitiv in industria noastra.”

„Castigatorii celei de-a doua editii Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge reprezinta viitorul industriei modei”, a spus Daniel Grieder, director general executiv, Tommy Hilfiger Global si PVH Europa. „Avand in vedere ca industria noastra continua sa evolueze rapid, este important sa colaboram atat in cadrul, cat si in afara domeniului modei. Sa sprijinim inovatiile care pot aduce transformari in bine in activitatea noastra. Felicitari tuturor castigatorilor si finalistilor!”

Apon Wellbeing a primit un premiu in valoare de 75 000 de euro. Intreprinderea de tip scale-up din Bangladesh deschide magazine cu produse uzuale la preturi rezonabile, in interiorul fabricilor. Produsele au o reducere de 10 % fata de pretul normal. In plus, magazinele ofera un sistem de puncte pe care muncitorii le colecteaza pentru a obtine asigurari si servicii medicale gratuite.

„Cand esti la inceput de drum in industria modei, o sustinere din partea unui brand ca TOMMY HILFIGER ajuta enorm intreprinderile de tip start-up si scale-up sa creasca si sa isi sporeasca impactul”, a declarat Saif Rashid, fondator si director general al Apon Wellbeing „Cel mai important lucru este insa sprijinul strategic si mentoratul pe care il ofera Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Sprijinul acordat de TOMMY HILFIGER ne-a format deja modelul, strategia, comunicarea de business si modul in care ne gandim la viitor.”

Start-upul neerlandez, A Beautiful Mess, a primit, de asemenea, 75 000 de euro. A Beautiful Mess coordoneaza un spatiu creativ prin care ajuta refugiatii sa devina independenti din punct de vedere social si economic, prin crearea de imbracaminte sustenabila.

„Avem nevoie de jucatori importanti din industria modei pentru a extinde initiativele de productie circulara si exact acest lucru il ofera Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, a spus Naz Kawan, directorul A Beautiful Mess Makerspace. „Este nevoie de o abordare colaborativa, integrata daca vrem sa transformam lantul de aprovizionare din industria modei. Cu sprijinul acestui program global, lucram la modelarea unui spatiu al modei mai circular, transparent si incluziv.” 

Castigatorii au primit si un an de mentorat alaturi de expertii globali Tommy Hilfiger si INSEAD, precum si un loc in INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). 

Un al treilea start-up, Sudara, a castigat votul publicului si a primit suma de 10 000 de euro. Cu sedii in India si Statele Unite, Sudara este un scale-up de imbracaminte de casa si pijamale care se ocupa de dezvoltarea profesionala si abilitatilor de cusut ale femeilor care au scapat de riscul de a deveni victimele traficului sexual sau care sunt foarte expuse acestui risc.

„Esenta Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge este utilizarea modei ca forta a binelui, iar aceasta este si misiunea brandului nostru,” a spus Shannon Keith, fondator si presedinte Sudara Inc. „Suntem deosebit de incantati ca am castigat votul publicului. Acest lucru ne arata ca ceea ce facem rezoneaza intr-adevar cu echipele TOMMY HILFIGER, care sunt hotarate sa faca o diferenta in industria modei.

Pe parcursul unui proces inceput in mai 2019 si desfasurat in mai multe etape si luni, dintre cei peste 420 de candidati au fost selectati sase finalisti care au fost invitati sa isi dezvolte si sa-si perfectioneze planurile de afaceri cu sprijinul unei echipe de experti in antreprenoriat social. Evenimentul final a avut loc pe 13 februarie 2020 la Tommy Hilfiger – Campus of the Future din Amsterdam, Tarile de Jos. Cei sase finalisti si-au expus conceptele in fata unui juriu de prestigiu, printre care dl Tommy Hilfiger, Daniel Grieder, director general executiv, Tommy Hilfiger Global si PVH Europa, Noor Tagouri, jurnalist, activist si speaker, Martijn Hagman, director financiar, Tommy Hilfiger Global & COO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europa, Willemijn Verloop, membru fondator, Social Impact Venture, Steven Serneels, director general executiv si membru in Consiliul de administratie, EVPA, si Katrin Ley, director general, Fashion for Good.

Viziunea Tommy Hilfiger este de a crea un tip de moda in care totul este imbratisat si nimic nu este risipit. Aflati mai multe despre eforturile depuse de brand pentru sustenabilitatea pe termen lung, in special in sfera incluziunii si circularitatii: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.