TOMMY HILFIGER SE ANGAJEAZA SA PROMOVEZE REPREZENTAREA MINORITATILOR IN CADRUL MODEI SI INDUSTRIILOR CREATIVE

Avatar1
De Gavrila Alina
9 iul. 2020

Pe data de 31 mai 2020, designerul american Tommy Hilfiger a cerut o schimbare indrazneata in sprijinul Miscarii Black Lives Matter, afirmand: „Ceea ce se intampla nu este in regula. Avem nevoie de actiune.”

Dupa ce a ascultat, reflectat si discutat, urmatorul pas al brandului TOMMY HILFIGER in aceasta calatorie este sa angajeze 5 milioane de dolari in finantare anuala catre o platforma cu 3 piloni, cu misiunea de a promova reprezentarea minoritatilor in moda si nu numai.

Tommy Hilfiger lanseaza Programul People’s Place, o platforma cu trei piloni, cu un angajament minim initial de 5 milioane de dolari in finantare anuala pentru urmatorii trei ani, care va cauta sa promoveze reprezentarea negrilor, indigenilor si a persoanelor de culoare (BIPOC) in cadrul modei si al industriilor creative. Centrandu-se in jurul parteneriatelor, al accesului la cariera si al leadership-ului in industrie, programul urmareste sa obtina schimbari solide, pe termen lung.

Parteneriate & Reprezentare:

  • TOMMY HILFIGER isi va diversifica resursa de talente, concentrandu-se pe colaborari care au ca scop specific cresterea vizibilitatii minoritatilor, si se va asocia cu organizatii si parteneri creativi a caror misiune este sa promoveze reprezentarea si egalitatea in industria de moda a comunitatilor BIPOC.

Sprijin in cariera si acces la industrie:

  • Pentru a promova reprezentarea minoritatilor in cadrul modei si a industriilor creative, brandul isi va folosi cunostintele si resursele pentru a asigura oportunitati de cariera, oferind acces la informatii sau materiale fizice, sfaturi de specialitate, introducerea in industrie si multe altele.

Leadership de industrie:

  • Pentru a creste reprezentarea la toate nivelurile, TOMMY HILFIGER se va angaja sa realizeze o analiza independenta privind diversitatea, echitatea si includerea in industria modei, la nivelul intregii industrii, si va lucra la crearea unor planuri de actiune concrete pe care sa le foloseasca intern si care sa poata fi impartasite si cu ceilalti jucatori din industrie.

La sfarsitul lunii mai, Tommy Hilfiger a facut un apel la actiune atat in numele sau, cat si al brandului care ii poarta numele, pe fondul miscarii Black Lives Matter. Aceasta a determinat o schimbare catre o cultura de ascultare, invatare si implicare atat interna, cat si in industria modei pentru a intelege mai bine rolul pe care ar trebui sa il joace brandul pentru a sprijini comunitatile BIPOC. Acest angajament pune in actiune viziunea mai larga a lui Tommy Hilfiger de a conduce schimbari in intreaga industrie si consolideaza misiunea de sustenabilitate sociala si de mediu a companiei de a crea o moda care sa nu iroseasca nimic si sa ii intampine pe toti.

„Ceea ce se intampla cu comunitatile de negri din SUA si din intreaga lume nu ar trebui sa se petreaca in societatea noastra”, a spus Tommy Hilfiger. „Faptul ca a continuat sa existe in industria noastra – in mod deschis si sistematic – este inacceptabil. Suntem cu mult in urma punctului unde ar trebui sa fim pentru a obtine o reprezentare diversa. Nu ar fi trebuit sa dureze atat de mult sa recunoastem asta, dar suntem hotarati si ne-am angajat sa o schimbam de acum inainte. Vom fi intentionati, neinfricati si de neclintit in actiunile pe care le intreprindem. Prin programul People’s Place, vom folosi platforma noastra pentru a crea oportunitati si pentru a sustine ceea ce este corect.”

Numele programului isi are originea in primul magazin al lui Tommy Hilfiger, care a fost deschis in 1969 in Elmira, New York, orasul natal al acestuia. La doar 18 ani, Hilfiger a creat People’s Place ca un spatiu unde oamenii din toate domeniile sa se reuneasca pentru a se bucura de arta, muzica, moda si cultura pop. Format de revolutia culturala din anii ’60, magazinul original a incurajat un schimb de idei, a incurajat auto-exprimarea autentica si a contestat normele sociale. In acest spirit a fost fondat si va continua sa se extinda noul program People’s Place.

„In calitate de companie, nu simtim ca am facut suficient pana acum”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global si PVH Europe. „Dar suntem hotarati sa facem mai mai bine. Luam masuri imediate pentru a ne asigura ca cei din comunitatile BIPOC prezenti in industria modei se simt reprezentati, auziti si bineveniti asa cum ar trebui. Calatoria People’s Place incepe acum cu o structura de guvernare interna dedicata, care va conduce si raporta regulat asupra obiectivelor pe termen lung ale platformei. Acesta este un angajament ferm si primul pas intr-o calatorie lunga pentru realizarea programului People’s Place”.

Tommy Hilfiger construieste o structura de guvernare pentru a supraveghea programul People’s Place si pentru a asigura succesul acestuia. Conducerea principala va fi numita pentru a directiona programul, pentru a accelera cresterea interna si externa si pentru a mentine concentrarea asupra transparentei prin raportarea periodica a progreselor si impactului realizat. Echipa People’s Place Program se ocupa in prezent de discutii cu partenerii si colegii din industrie, care pot ajuta la avansarea misiunii platformei si la maximizarea impactului in intregul domeniu al modei.

PVH Corp. si intregul sau portofoliu de marca ia o pozitie impotriva rasismului. PVH isi va folosi resursele si platformele pentru TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, IZOD, Van Heusen, ARROW, Warner, Olga, True & Co. si Geoffrey Beene pentru a ajuta la incheierea inegalitatii rasiale. Fundatia PVH a donat cate 100.000 de dolari catre NAACP Legal Defense si Education Fund, care sprijina justitia rasiala prin pledoarie, litigii de impact si educatie, si catre The National Urban League, o organizatie istorica pentru drepturile civile dedicata abilitarii economice, egalitatii si justitiei sociale. Pe parcursul lunii iunie, Fundatia PVH a directionat 100% din donatiile caritabile facute de asociati la nivel global organizatiilor care sprijina justitia rasiala.

Ca parte a familiei PVH, Tommy Hilfiger va lua, de asemenea, masuri interne imediate pentru a deveni o organizatie mai informata, mai putin partinitoare, cu un puternic sentiment de apartenenta. Pentru a rezolva deficientele reprezentarii sale interne ale BIPOC, compania a lansat un plan de actiune cuprinzator ca punct de plecare in calatoria sa pentru a aborda in continuare discriminarea, nedreptatea, inegalitatea si rasismul. Planul de actiune cuprinzator va contura modul in care compania se apropie mai mult de reflectarea diversitatii bazei sale de consum. Aceasta incepe cu urmatorii pasi:

Asculta:

  • Crearea mai multor oportunitati pentru ca toti asociatii sa asculte si sa fie auziti.
  • Dotarea liderilor si angajarea managerilor de la toate nivelurile cu instrumente si resurse pentru a dezvolta o intelegere mai profunda a rasismului sistematic, a privilegiului si prejudecatii pentru a deveni aliati si sustinatori mai puternici ai schimbarii.

Invata:

  • Desfasurarea obligatorie a formarii continue privind prejudecata inconstienta pentru toti asociatii
  • Crearea unui canal de resurse digitale dedicat Incluziunii si Diversitatii, accesibil tuturor asociatilor.
  • Lansarea unei serii de evenimente educationale si informationale pentru asociatii din justitia rasiala.

Actioneaza:

  • Extinderea grupurilor de resurse de afaceri pentru a include capitole regionale dedicate avansarii, abilitarii si amplificarii vocilor BIPOC in birourile noastre din intreaga lume.
  • Atragerea unor resurse umane mai diverse prin evolutia politicilor si practicilor de recrutare, dezvoltarea unei retele mai largi si cresterea reprezentativa la toate nivelurile organizatiei.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #Tommy Hilfiger si @TommyHilfiger.