Ce exercitii face Gisele Bundchen ca sa arate bine.

Cunoscutul fotomodel Gisele Bundchen a muncit din greu pentru a se face remarcat. Unele dintre antrenamentele sale pot fi facute intr-un cadru mai relaxant, cum ar fi pe plaja sau pe o pajiste.

Gisele Bundchen (35 de ani) este actrita si fotomodel de origine germana din Brazilia. S-a facut remarcata la sfarsitul anilor ’90, cand mai multe fotomodele braziliene au cunoscut succesul international. Intre 2000 si 2007, a fost unul dintre “ingerii” brandului Victoria’s Secret.

Jill Payne, care a antrenat-o pe Gisele Bundchen de-a lungul timpului, a vorbit cu cei de la Self.com despre cateva tipuri de antrenamente care te pot ajuta sa arati foarte bine si pe care le poti face chiar pe plaja.

Exercitii incercate si de Gisele Bundchen

Ca sa incerci exercitiile propuse de antrenoarea lui Gisele Bundchen, aseaza pe plaja sau pe o pajiste sau in curte doua prosoape, la distanta de 10 metri unul de altul, pe aceeasi directie: pe lungime. Apoi, fa acest circuit de trei ori pe zi:

1. Sprint in jurul prosoapelor de 10 ori

Alearga ocolind fiecare prosop de 10 ori, cat de repede poti. Daca vrei, poti sa faci si mai mult!

2. Alergare laterala

Aseaza-te in dreptul unuia dintre prosoape, perpendicular pe directia in care se afla celalalt prospop. Incepe o alergare usoara, in lateral, astfel: deplasezi un picior in lateral, apoi il aduci pe celalalt langa el. Continua aceasta miscare pana cand ocolesti celalalt prosop si intoarce-te in pozitia de start, intotdeauna cu acelasi picior in fata. Fa aceasta ruta de opt ori. Apoi, fa aceeasi alergare de inca opt ori, dar pornind cu celalalt picior.

3. Sarituri intr-un picior

Stai intr-un picior (sa zicem stangul), in dreptul unuia dintre prosoape. Celalalt picior trebuie sa stea in spate, usor flexat. Sari intr-un picior pana la celalalt prosop. Cand ajungi acolo, schimba piciorul. Te vei intoarce sarind pe celalalt picior (dreptul). Continua de inca sase ori aceste sarituri.

4. Fandari

Stai in picioare in dreptul unui prosop, cu fata catre celalalt. Fa un pas mare in fata, cu piciorul drept, pana ajungi in pozitie de fandare: piciorul drept indoit din genunchi la 90 de grade, iar stangul intins in spate. Ridica-te si lipeste picioarele. Continua sa faci fandari pana cand ajung la prosopul din fata ta. Dupa ce ajungi la prosop, intoarce-te in pozitia initiala facand fandari cu celalalt picior. Repeta acest traseu de patru ori.

5. Mers in patru labe

Aseaza-te in dreptul unuia dintre prosopate, sprijinindu-te pe genunchi si pe palme. Indreapta genunchii si ridica fundul. Acum vei atinge solul numai cu talpile si palmele. Deplaseaza-te spre celalat prosop mergand in aceasta pozitie. Trebuie sa misti in acelasi timp mana stanga si piciorul drept, apoi mana dreapta si piciorul stang. Continua drumul pana cand ocolesti prosopul din fata ta si repeta acest traseu de patru ori.

Cand faci aceste exercitii, propuse de antrenoarea lui Gisele Bundchen, poti inlocui prosoapele cu orice alt fel de obstacole. Pot fi doua sticle de apa sau geanta de plaja si palaria.

Acumc a stii ce fel de miscari poti face pe plaja, afla si Ce exercitii sa faci pentru un abdomen mai plat.

FOTO: Guliver

Daca ti-a placut acest articol, da like paginii noastre de Facebook  sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!