Answear.ro prezinta tendintele pietei de fashion ecommerce din Romania, in contextul activitatii de 6 luni de la lansarea pe piata locala

Romania Magazinul online multibrand Answear.ro prezinta tendintele pietei de fashion online din Romania, pornind de la rezultatele obtinute in primele 6 luni de la lansarea pe plan local. Answear.ro estimeaza ca, in scurt timp, comenzile de pe telefonul mobil vor depasi comenzile de pe desktop iar curierii vor lua locul consultantilor din magazinele offline, toate acestea in contextul in care, pentru piata de fashion online, se previzioneaza o crestere cu minim 20% pana la finalul anului 2016.

In acest context, Answear.ro vine in intampinarea nevoilor utilizatorilor prin servicii personalizate, care sa usureze experienta de shopping online: retur facil al produselor (comanda se ridica automat, banii sunt returnati imediat in contul utilizatorilor), campanii de fidelizare (ex: clientii inscrisi in Answear Club beneficiaza automat de 10% reducere pentru viitoarele comenzi) sau transport gratuit pentru comenzi mai mari de 150 de lei.

Raluca Radu, Country Manager, Answear Romania: “In ultimii ani, piata de fashion ecommerce a inregistrat o crestere constanta, cu minim 30% an de an, la aceasta crestere contribuind increderea din ce in ce mai mare a consumatorilor romani pentru platformele de fashion online prezente pe piata locala. Shopping-ul online prezinta cateva avantaje in fata shopping-ului traditional, cum ar fi personalizarea, flexibilitatea si distributia. Ecommerce-ul prezinta un potential urias pentru piata de business, daca vorbim in termeni de eficienta mai mare, profitabilitate si satisfacerea nevoilor clientilor. Astfel, Answear vine in intampinarea nevoilor clientilor sai, oferindu-le acces la cele mai noi brand-uri si produse care se incadreaza in tendintele pentru acest an. Fie ca este vorba despre produse noi sau exclusive, clientii nu au motive sa se plictiseasca de oferta, colectiile fiind reinnoite in fiecare saptamana.”

In portofoliul Answear.ro, cel mai bine vandut brand este Tommy Hilfiger, in special categoriile camasi, tricouri si produse de incaltaminte. Acesta este urmat de brand-uri de street-sport precum: Converse, Adidas Originals, Nike Sportswear si New Balance, precum si de Mango sau de marcile proprii Answear & Medicine.

Per total, produsele cel mai des achizitionate pe Answear.ro sunt topurile, pantofii sport, rochiile sau gecile cand vine vorba de femei si tricourile, pantofii sport si camasile cand vine vorba de barbati. Tendinta clientilor este de a alege din oferta de produse mid-range, unde gasesc colectii exclusiviste ale celor mai cunoscute brand-uri pe plan international: Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim, Adidas Originals, Nike, Trussardi, Michael Kors, Ray Ban etc. In plus fata de brand-urile consacrate, Answear.ro a adaugat in portofoliul local noi brand-uri precum: Under Armour, Silvian Heach, Scotch & Soda, Birkenstock, Superdry, Toms, Boss Orange etc.

Despre Answear

Answear este retailerul multibrand lansat in Polonia, in continua ascensiune pe toate pietele in care este prezent (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria). La finalul anului trecut, Answear a fost lansat oficial pe piata din Romania, continuand trend-ul ascendent al zonei de fashion ecommerce si oferind clientilor produse de calitate, care vin in intampinarea nevoilor acestora. In oferta Answear.ro se regasesc produse de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 200 branduri internationale de top. Printre acestea se numara si marci cunoscute si foarte populare (Mango, Vero Moda), marci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), marci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum si marci medium-high (Pepe Jeans, Marco O’Polo, Diesel, Trusardi, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY).