Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion online, introduce campania de lansare a noilor colectii primavara/vara prin intermediul noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”.

Conceptul creativ a plecat de la insight-ul conform caruia tinutele pe care le porti iti confera un plus de incredere pentru a face fata cu succes provocarilor zilnice.

“Increderea in sine este unul dintre criteriile mentionate de peste 90% dintre clientii Fashion Days din Romania, Bulgaria si Ungaria atunci cand vorbim despre efectul pieselor vestimentare asupra felului in care acestia se simt. Perceptia reflecta ideea din spatele noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”, menita sa contribuie la cresterea increderii in sine in urma alegerii piesei „vedeta” pentru fiecare tinuta. Noile branduri si colectii Fashion Days ale sezonului primavara/vara ii vor inspira pe clientii nostri sa descopere acel articol special, care sa le confere un plus de incredere”, declara Andrei Chirila, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Noua platforma de brand a fost dezvoltata impreuna cu Graffiti BBDO si reflecta acele piese „vedeta” din garderoba fiecaruia. Increderea este despre un succes profesional, o emotie puternica, o persoana speciala, o rochie in care atragi toate privirile sau o camasa in care nu mai ai nevoie de introducere. „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” este despre plusul de incredere pe care ti-l ofera acel model de pantofi sau acea pereche de blugi care se potriveste perfect cu personalitatea ta.

Colectiile primavara/vara lansate sub umbrela platformei „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” introduc 20 de branduri noi, in premiera pe Fashiondays.ro, care completeaza portofoliul de produse. De la genti marca Pollini si JYDC London, piese vestimentare din denim de la Replay si G-Star, incaltaminte de la Superga, Polo Ralph Lauren, Cat, Rider, Ipanema, Melissa, Camper, Lacoste, Replay, G-Star, S\’Oliver, Bugatti si Aldo, piese de lenjerie intima de la Ted Baker si Sloggi, la imbracaminte pentru copii de la Aygey si Frankie Morello. Totodata, acestia vor gasi si noi colectii de la Zee Lane, Mango, Ted Baker, Lacoste, Alcott, Next, Trussardi Jeans, Furla, Napapijri, Marella, Converse, Reebok si Jack&Jones.

Noua campanie Fashion Days va beneficia de un plan de comunicare 360 in toate cele trei tari in care activeaza: de la TV, online, print si pana la activari in social media.

Spotul publicitar, ce reflecta din plin increderea in sine, a fost realizat de catre departamentul de creatie si productie Fashion Days impreuna cu casa de productie DeFilm Production, fiind filmat de Barna Nemethi, regizor si Alex Galmeanu, DOP al productiei, dar si fotograf al campaniei.

Fashion Days Team
Andrei Chirila, Chief Marketing Officer
Teodora Șaguna, Head of Brand Marketing & PR
Iulia Sas, Creative Director
Ionela Grigore, Brand Manager
Raluca Monac, Content Marketing Manager
Denna Cojocariu, Copywriter
Anca Giupana, Head of Content Production
Catalina Ivan, Stylist & Studio Coordinator
Ana Popa, Stylist
Mioara Roncea – Fashion Editor

Graffiti BBDO Team
Titus Dumitrescu, Creative Director
Ioana Mihai, Strategic Planner
Mihai Calota, Art Director
Alex Tocilescu, Copywriter
Oana Preda, Senior Account Manager
Andreea Sandu, Client Service Director

Regizor: Barna Nemethi
DOP: Alex Galmeanu
Fotograf: Alex Galmeanu

Casa de productie: DeFilm Production, producator Radu Stancu