E ca o regula. Nu doar femeile, ci si barbatii vor sa slabeasca inainte de nunta, prima intalnire sau de sarbatori. Cum? Repede, mult, fara sa se infometeze si, daca se poate, fara sa faca exercitii de slabit. Nu de alta, dar nu este timp si pentru mersul la sala. Suna imposibil, dar nu este. Se pot „topi“ chiar si 9 kilograme intr-o luna cu efort minim.

Secretul consta in respectarea cu strictete a pasilor pe care ii impune programul de slabit. Altfel, risti sa te ingrasi la loc si poate sa iei mai multe kilograme decat aveai initial. Nu trebuie sa te spetesti cu exercitii de slabit, ci sa bei 12 pahare cu apa zilnic, sa iei multivitamine, anumite suplimente care ard grasimile, sa mananci de cinci ori pe zi, dar portiile sa fie mai mici.

Meniu sub 1.100 de calorii

Urmand aceasta dieta iti poti crea meniul in functie de gusturile si nevoile tale alimentare. O sa ai nevoie de o lista cu numarul de calorii pentru fiecare produs pe care vrei sa-l consumi, ca sa-ti fie mai usor. Alege ce vrei sa mananci si fa un calcul energetic, care sa nu depaseasca 1.100 de calorii pe zi. Tine cont ca trebuie sa arzi mai multe calorii decat consumi, asa ca e bine sa faci putina miscare. Plimbarile in ritm alert in parc, mersul cu bicicleta sunt doua activitati usoare si ideale pentru accelerat arderile.

5 mese in loc de 3

Daca vrei sa slabesti 9 kilograme in doar o luna va trebui sa mananci mai putin si mai des. Imparte-ti mancarea in patru-cinci portii mai mici si savureaza-le incet, fara sa iti distraga atentia telefonul, tableta sau televizorul. Altfel, risti sa mananci mecanic, fara sa-ti dai seama daca te-ai saturat sau nu. In plus, mancatul putin si des ajuta metabolismul sa arda calorii mai repede, pentru ca are cantitati mai mici de prelucrat.

Ia un fruct cand vrei ceva de rontait

Intre mese, cand apare senzatia de foame si parca a-i rontai ceva: biscuiti, covrigei, alune sau alta gustare cu multe calorii. Alege un fruct. Nu doar ca asigura corpului fibre alimentare, iti taie pofta de mancare si are foarte putine calorii.

Bea 10-12 pahare cu apa zilnic

Ca sa obtii cele mai bune rezultate, e indicat sa bei pana la douasprezece pahare cu apa in fiecare zi, dar nu contoriza si sucurile, ceaiurile, laptele si ale bauturi fra alcool. Daca ti-e pofta de un suc sau o cafea, alege variantele dietetice sau cu 0% zahar si cafeaua neagra.

Trece in agenda tot ce consumi

Orice mananci sau bei trebuie trecut intr-o agenda care te va insoti pe tot parcursul dietei. Adica trebuie sa-ti fie aproape o luna intreaga, cat tine programul de slabit. Evidenta mancarii si a lichidelor consumate te ajuta nu doar sa stii cate calortii mai ai de consumat, ci si cate pahare cu apa mai trebuie sa bei.

Fara exercitii de slabit: ia multivitamine

Ca sa accelerelezi arderile, poti lua zilnic un supliment cu aminoacizi de tipul L-glutamina si L-carnitina, sugereaza ehow.com. Acestea taie apetitul si grabeste topirea grasimilor. De asemenea, ia si cate o tableta cu multivitamine. In felul acesta te asiguri ca organsimul tau nu va avea la finalul curei carente de vitamine si minerale exentiale.

Cantareste-te doar o data pe saptamana

Daca dupa fiecare zi de dieta iti verifici greutatea, sansele sa clachezi sunt foarte mari. In primele zile slabesti foarte putin, iar asta te-ar putea da inapoi de la planul tau. Urca-te pe cantar doar o data pe saptamana, dimineata, cand nu ai apucat sa mananci nimic.

Poti slabi si un kilogram pe saptamana