Alimente care topesc grasimea abdominala: condimente delicioase

Blugii nu te mai incap, tricoul e prea mulat si te face sa te simti inconfortabil? Talia ti s-a cam rotunjit! Poti scapa de aceasta problema daca vei consuma mai des alimente care topesc grasimea abdominala. Cu acesti aliati, potrivit msn.com, vei arata perfect in costumul de baie!

Pot accelera metabolismul, inhiba senzatia de foame, ard mai repede caloriile, imbunatatesc digestia, cu alte cuvinte, aceste alimente care topesc grasimea abdominala fac toata treaba pentru tine.

Sucul de lamaie

Sigur ai auzit despre beneficiile apei plate cu lamaie si ai simtit pe propria piele de ce e bine sa o bei mai des. Consuma dimineata apa plata calda cu sucul de la o lamaie sau doua si vei observa imbunatatiri ale digestiei. Ia si cateva lingurite de suc inainte sau dupa masa. Regleaza glicemia si previne pofta de ceva dulce.

Alimente care topesc grasimea abdominala – scortisoara

Pudra rosiatica aromata are calitati terapeutice valoroase. Scortisoara poate reduce nivelul zaharului in sange si induce rapid senzatia de satietate. Un studiu in domeniu a scos la iveala ca scortisoara poate tine sub control nivelul glicemiei la pacientii cu diabet zaharat de tip II.

Ia o lingurita de scortisoara, pe care o amesteci cu suc natural, lapte sau ceai, cu conditia sa fie proaspata. Polifenolii si ingredientele active din scortisoara isi pierd proprietatile daca pachetul este deschis si depozitat nepotrivit, in spatiu umed si la caldura.

Ardei iuti Cayenne

Oamenii de stiinta chinezi spun ca mancarurile in care se adauga praf de curry sau care sunt consumate impreuna cu ardeii iuti, in special ardei iuti Cayenne, mentin inima sanatoasa. Iar capsaicina, fitochimicala care da gustul picant, accelereaza metabolismul si grabeste arderea grasimilor.

In plus, din experimente, a reiesit ca acea caldura resimtita in tot corpul dupa consumul de ardei iute poate reduce tensiunea arteriala si scade colesterolul „rau“ din sange.

Turmeric

Turmericul, acest condiment-minune al indienilor, poate fi gasit in magazine la plic, dar si varsat. Se mai numeste si curcuma, si este folosit in remedii naturiste si in bucataria indiana poate la fel de mult cum este utilizat sofranul, un alt praf galben, pretios. Turmericul este bogat in fier, potasiu si vitamina B6, dar si in magneziu, calciu si vitamina C.

Datorita lor, acest condiment poate imbunatati circulatia sangelui, digestia, intareste sistemul imunitar, detofixiaza si scade nivelul de colesterol „rau“ din corp. Adauga in lapte o jumatate de lingurita de turmeric dimineata, la micul dejun, si inainte de mesele principale ale zilei.

Seminte de in

Semintele de in normalizeaza tranzitul intestinal, confera senzatia de satietate si incetinesc procesul de asimilare a grasimilor. Daca suferi de constipatie, ia seara cu iaurt doua linguri de seminte de in timp de cateva zile si aceasta problema va disparea. In plus, semintele de in stimuleaza arderea grasimilor si combat retentia de apa. Atentie, insa, semintele de in trebuie sa fie macinate sau pisate pentru a avea efect! In caz contrar, ele nu se digera.

Pentru arderea grasimilor, poti consuma alte trei alimente care au acest efect

Foto: Guliver

Daca ti s-a parut interesant acest articol, da like paginii noastre de Facebook si o sa gasesti acolo si alte articole asemanatoare!