O cura de ingrasare rapida pentru femei poate da rezultate bune, in timp scurt, daca nu iti faci planuri nerealiste din prima zi. Pe de alta parte, sa castigi in greutate nu inseamna sa te ingrasi aiurea si nesanatos, doar acumuland grasime. Este important sa iti mentii sanatatea pe parcursul curei, dar si dupa, ca sa te bucuri de noua silueta. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci in meniul tau zilnic alimente care au multe calorii, dar sunt sanatoase. Bananele, ouale si soia sunt doar cateva exemple.

E greu sa slabesti, nu sa te ingrasi, ar spune unii. Studiile contrazic. Oamenii care vor sa se ingrase cu tot dinadinsul nu reusesc si cu cat se streseaza mai mult in privinta asta, cu atat parca pierd in greutate, in loc sa castige cateva sute de grame. Cel mai probabil fac una dintre cele mai frecvente erori, pe care o explica nutritionistul Neha Chadna, pentru publicatia online thehealthsite.com.

Potrivit specialistului, secretul consta in cresterea treptata a apetitului si a spatiului de depozitare a mancarii proaspat consumate. Daca incepi sa mananci mult la o masa, vei sfarsi refuzand orice aliment in acea zi, pentru ca metabolismul va fi prea ocupat sa dizolve ce i-ai dat ca sa iti dea semne ca „roade“ in gol.

Creste cantitatea de mancare treptat si vei consuma mai multe calorii in doar cateva zile. Cura de ingrasare rapida pentru femei consta, de fapt, in introducerea in dieta a celor opt alimente valoroase din punct de vedere nutritional. Secretul: le poti savura la discretie.

In ce consta cura de ingrasare rapida pentru femei

Lapte

Sursa excelenta de proteine si carbohidrati, pe langa alte substante nutritive benefice pentru corp, laptele este un aliment-cheie atat in curele de slabire, cat si in curele de ingrasare, cu diferenta ca pentru ingrasare se consuma laptele cu toata grasimea lui. Bea doua pahare  in fiecare zi si vei putea aduce organismului nu mai putin de 14 grame de proteine.

Oua

Si ele sunt surse importante de proteine, mai precis 100 de grame de ou contin 13 grame de proteine. De asemenea, ouale au in compozitie vitaminele A si B12, care le recomanda ca fiind surse excelente de hrana sanatoasa.

Ovaz

Ovazul este bogat in fibre alimentare si 100 de grame contin 17 grame de proteine. Pentru ca este o sursa valoroasa de fier, ovazul este recomandat atat in curele de slabire, cat si in cele de ingrasare.

Banane

Fac parte din multe planuri de regim pentru slabire, dar aceste fructe au dovedit ca pot atrage si kilogramele, daca sunt consumate adecvat. O singura banana are aproximativ 105 calorii si iti da energie pentru aproximativ doua ore. Pentru ca are carbohidrati, acest fruct te ajuta sa-ti revii dupa un antrenament fizic intens. Jucatorii de tenis adesea mananca o banana in pauze, ca sa-si refaca puterile.

Unt

Daca iti place gustul untului si vrei sa te ingrasi cateva kilograme, introdu fara ezitare acest aliment in meniul tau obisnuit. Este bogat in grasimi, 100 de grame de unt ofera corpului 81 de grame de grasimi. Consuma-l moderat, totusi, pentru ca in exces poate imbolnavi inima, din cauza depunerilor care blocheaza vasele de sange.

Cartofi

Aproximativ 40% din dieta ar trebui sa fie formata din carbohidrati, iar cartofii sunt bogati in aceste elemente nutritive. Mai contin aminoacizi cum sunt glutamina si arginina, doua substante care se regasesc si in amestecurile pe care le gasesti la salile de fitness. Au rolul de a creste masa musculara si, deci, de a castiga in greutate.

Soia

Poti acumula cateva kilograme si daca asiguri necesarul zilnic de proteine, iar soia, preparata cum doresti, reprezinta o sursa buna de proteine. Din 100 de grame de soia, corpul extrage 36 de grame de proteine.

Pui

Cei mai multi adepti ai bodybuilding-ului nu uita sa consume pui. Nu doar pentru ca este bun la gust, ci si pentru ca la 100 de grame se obtin nici mai mult nici mai putin decat 25 de grame de proteine. Mananca timp de o luna pui si vei vedea rezultatele.

In final, as vrea sa-ti atrag atentia ca si sa te ingrasi e o treaba dificila, mai ales daca vrei sa o faci fara sa abuzezi corpul. Daca alegi scurtatura si mananci mult timp de o saptamana, de exemplu, vei sfarsi cu stari de rau, dureri de cap si de burta si energie foarte scazuta, in ciudat miilor de calorii ingerate.

Tu stii care sunt trucurile de slabit, care, de fapt, te ingrasa? Tine cont de ele!

Foto: Guliver