Dieta dupa forma corpului tip clepsidra: portii mici si dese

Poti avea silueta la care visezi daca tii cura de slabire potrivita. Dieta dupa forma corpului se bazeaza pe anumite caracteristici ale trupului si pe modul cum functioneaza metabolismul. Nu poti avea rezultate cu o dieta proteica, daca tranzitul tau intestinal este lenes. N-ar putea digera mancarea si asta duce la acumularea de toxine si de kilograme.

Stiu ca e nedrept sa vezi in jurul tau oameni care mananca mult si care nu se ingrasa deloc, in timp ce tu si daca bei un pahar cu suc natural simti ca e suficient. Ca sa nu mai ai frustrarea asta, ca te ingrasi si cand respiri, tine cont de sfaturile noastre si tine dieta dupa forma corpului tau. Cum este silueta ta? Cele mai multe femei au forma corpului tip mar sau para.

Dieta dupa forma corpului: para

Te mandresti cu talia ta subtire si incerci sa ascunzi soldurile late si coapsele voluptoase, iar umerii ti-i doresti mai evidenti? Ai silueta in forma de para. Tu ar trebui sa optezi pentru un meniu sarac in grasimi si cu multe fibre alimentare si calciu.

Consuma dimineata cereale integrale si lactate degresate, iar mai tarziu peste, cum ar fi ton si somon, carne de pui, de curcan si vita, pentru ca se digera mai usor si nu au asa multe calorii. Este indicat sa mananci si nuci, seminte de in, avocado, ciuperci si produse din soia, pentru ca au proteine de calitate pentru dieta ta.
Ca sa te bucuri de noua ta silueta cat mai repede, scoate din meniu dulciurile, alimentele fast-food si sucurile carbogazoase.

Trup in forma de dreptunghi

Talia ta este nedefinita, dar esti „bine facuta“ de sus pana jos, adica ai forme similare din cap pana in picioare, de exemplu, umerii in aceeasi linie cu soldurile. Silueta ta este dreptunghiulara si secretul tau sa nu te ingrasi este sa nu mai mananci grasimi animale, dulciuri si bauturi cu acid.

Consuma, in schimb, seminte si nuci, creveti, alge, ton, sardine, cod, broccoli, varza, ardei iute (ca sa accelerezi metabolismul), condimente, precum turmeric, si carne slaba.

„Esti mar?“

Daca ai o talie generoasa, bustul plin, umeri mai lati decat soldurile si picioare frumoase, drepte si subtire, ca de balerina, cu tot cu glezne fine, ai constructie corporala tip mar.

Ca sa slabesti, tu trebuie sa consumi alimente bogate in vitamina C, sarace in zahar, multe citrice si legume, precum ardei rosu, vinete, fasole, mazare, linte, humus, morcov. Scoate din meniu prajelile, carnea tocata, deserturile cu multe grasimi si zahar si alcoolul.

Silueta clepsidra

Femeile cu talie subtire, bine definita, bust generos si coapse voluptoase au corp tip clepsidra. Te numeri printre ele? Cu siguranta esti invidiata pentru formele tale. Ca sa slabesti sau sa te mentii in forma, tu trebuie sa mananci putin si des, mai exact o data la patru ore.

Mizeaza pe alimente bogate in proteine, de exemplu, soia, oua, somon, branza de vaci, carne slaba, nuci, migdale si fistic. Scoate din alimentatie grasimile animale si pe cele vegetale si bauturile cu alcool.

Citeste mai multe despre dieta in functie de forma corpului: ce mananci si ce nu

Foto: Guliver

Daca ti s-a parut interesant acest articol, da like paginii noastre de Facebook si o sa gasesti acolo si alte articole asemanatoare!