Un pahar de suc de portocale iti asigura necesarul de vitamina C si previne aparitia racelilor si a gripelor. In plus, poti consuma suc de portocale si atunci cand esti deja racita, pentru ca acesta amelioreaza simptomele si iti ajuta corpul sa se refaca mult mai repede. Cu toate acestea, in mod surprinzator, portocalele nu sunt cea mai bogata sursa de vitamina C. Exista multe alte alimente bogate in vitamina C!

Health.com iti prezinta 10 alimente bogate in vitamina C, care sunt recomandate in orice dieta.

De acum, nu mai trebuie sa te rezumi doar la a consuma portocale!

Alimente bogate in vitamina C

1. Ardei iute

60 de grame de ardei iute contine aproximativ 107.8 mg de Vitamina C. In plus, substantele active ce se gasesc in ardeiul iute relaxeaza muschii si ajuta la sanatatea articulatiilor.

2. Ardei gras

200 de grame de ardei gras contine aproximativ 190 mg de vitamina C, ceea ce inseamna mai mult decat continutul unei portocale. In plus, ardeiul gras este o sursa bogata de vitamina A.

3. Ardei verde

Ardeiul verde nu are un continut foarte mare de vitamina C, dar tot iti poate asigura necesarul zilnic. In plus, este o sursa excelenta de fibre.

4. Varza kale

Varza kale este o importanta sursa de vitamina A, K si C, fiind foarte sanatoasa si recomandata in orice dieta. In plus, este si o sursa bogata de minerale.

5. Broccoli

Aceasta leguma contine 132 de mg de vitamina C. In plus, este o sursa bogata de fibre si are un continut caloric foarte mare. Previne cancerul si este recomandat in foarte multe diete.

6. Papaya

Studiile arata ca acest fruct este foarte sanatos pentru piele, curata sinusurile si intareste oasele. Un singur fruct de papaya iti poate asigura necesarul zilnic de vitamina C.

7. Capsune

250 de grame de capsune contine aproximativ 84.7 mg vitamina C. In plus, capsunele au numeroase beneficii asupra sanatatii inimii si ajuta la albirea dintilor.

8. Conopida

Indiferent cum alegi sa o prepari, conopida iti ofera 127.7 mg de vitamina C, plus 5 grame de fibre si 5 grame de proteine.

9.Varza de Bruxelles

Varza de Bruxelles combate cancerul, este bogata in fibre si contine aproximativ 74.8 mg de vitamina C. O poti adauga in foarte mancaruri si salate sau o poti consuma ca atare.

10. Kiwi

Acest fruct contine mai multa vitamina C decat o portocala, este foarte sanatos si este bogat si in flavonoide, studiile aratand ca acest fruct imbunatateste tractul respirator.

Iti pasa si de sanatatea creierului? Iata ce alimente este recomandat sa consumi!

Foto: Guliver