Un program regulat de sport si o alimentatie sanatoasa te ajuta sa te mentii in forma si sa ai un corp de invidiat. Este destul de simplu sa ai un stil de viata sanatos, trebuie doar sa tii cont de cateva reguli simple. Iata o lista cu sapte alimente pe care poti sa le mananci dupa sala, fara riscuri penru silueta!

Aceasta lista cu alimente pe care poti sa le mananci dupa sala este utila daca tii la silueta, dar vrei sa consumi in continuare fructele sau legumele care iti plac, scrie byrdie.co.uk.

Cele 7 alimente pe care poti sa le mananci dupa sala, fara riscuri

1. Ciocolata neagra iti da energie

Sunt momente in care iti este pofta de o gustare dulce? Ciocolata neagra se afla pe lista cu cele sapte alimente pe care poti sa le mananci dupa sala. Aceasta iti da energie, asa ca nu ezita sa o folosesti la prepararea unor gustari simple, dar sanatoase. De exemplu, poti sa mananci fulgi de ovaz cu ciocolata neagra sau poti sa prepari un shake sanatos.

2. Branza Cottage nu contine multe calorii

Branza Cottage este recomandata de nutriotionisti pentru ca nu contine multe calorii. Este bogata in proteine, asa ca vei avea mai multa energie si nu vei simti nevoia sa mananci alte alimente prea curand. Poti sa folosesti branza Cottage pentru a prepara diferite gustari sau salate. In plus, datorita continutului de proteine, aceasta branza te ajuta sa arzi mai repede grasimile din organism si sa cresti masa musculara.

3. Cartofii dulci, sursa de antioxidanti

Pe masura ce faci mai multe exercitii, nivelul de zahar din sange scade, asa ca este recomandat sa mananci cartofi dulci dupa sala. In plus, acestia sunt bogati in antioxidanti si carbohidrati si au foarte multe beneficii asupra sanatatii.

4. Mazarea abunda in vitamina C

In comparatie cu alte legume, mazarea este o sursa bogata de vitamina C si contine proteine, ceea ce inseamna ca acest aliment da senzatia de satietate si nu vei mai simti nevoia sa mananci alte alimente prea curand.

5. Somonul este bogat in Omega 3

Somonul este un alt aliment recomandat dupa sport. Fiind bogat in Omega 3, acesta confera senzatia de satietate si nu vei mai simti nevoia sa mananci alte alimente. In plus, somonul previne aparitia inflamatiilor in organism, asa ca ai un motiv in plus sa il consumi.

6. Ouale furnizeaza proteine

Ouale sunt recomandate de multi experti in fitness, ele au un continut ridicat de proteine, sunt bogate in antioxidanti si contin vitaminele A, B12, B2 si B5. Include-le in alimentatia ta si te vei bucura de beneficiile pe care le au acestea asupra organismului.

7. Conopida ajuta la arderea grasimilor din organism

Intensifica arderea grasimilor din organism, ceea ce inseamna ca poti sa o consumi dupa ce faci sport. Daca vrei, poti sa prepari un delicios smoothie cu conopida, avocado, lapte de migdale si cateva picaturi de esenta de vanilie.

Daca ti-a placut acest articol cu cele 7 alimente pe care poti sa le mananci dupa sala, iata si un articol cu alimentele minune ale anului 2017!

Foto: Guliver