beneficiile cireselor femeie cu o cireasa in gura

Tu mananci cirese? Nu doar ca sunt gustarea perfecta de vara, dar te pot ajuta si sa slabesti fiindca au in compozitie substante care ard grasimile! Iar beneficiile cireselor nu se opresc aici!

Poate ca nu mananci cirese ca sa pierzi in greutate, dar consumul lor pune o adevarata bariera in jurul sanatatii tale, protejandu-te si oferindu-ti multa energie. Spre exemplu, stiai ca daca mananci cirese vei dormi mai bine, vei imbatrani mai lent, nu vei mai avea dureri de cap si vei prezenta un risc mai mic de cancer, scrie slism.com. Iata care sunt beneficiile cireselor.

Nu ai nimic de pierdut. E vara, iar pietele sunt pline de cirese. Negre, rosii sau galbene, mai dulci sau mai acrisoare. Orice sortiment ai alege, vei avea parte de aceleasi beneficii.

Beneficiile cireselor – Cirese pentru rasfat, dar si pentru slabit!

Aceste fructe de vara sunt pline de antocianine, acei coloranti naturali care stimuleaza enzimele sa lupte impotriva grasimilor. Sunt pline de nutrienti si, da, poti slabi cu cirese, dar numai daca ele fac parte dintr-un plan de alimentatie cu mai putine calorii. Centrul de Prevenire si Control al Bolilor din SUA sustine ca, pentru a slabi, o femeie trebuie sa consume aproximativ 1.200 de calorii zilnic. Singura regula in dieta cu cirese este ca trebuie sa mananci cirese sau sa bei suc de cirese in fiecare zi.

Ciresele sunt bogate in fibre, care iti dau senzatia de satietate si te vor face sa mananci mai putine alimente bogate in calorii, potrivit livestrong.com. Pentru ca nu sunt digerate integral si nici nu sunt absorbite in totalitate de corpul uman, fibrele sunt de ajutor atunci cand vrei sa slabesti sanatos. O ceasca de cirese are trei grame de fibre, in vreme ce necesarul zilnic pentru femei este de 25 de grame de fibre.

Beneficiile cireselor – Cate calorii au ciresele

O ceasca de cirese fara samburi contine 97 de calorii, potrivit Departamentului de Agricultura din Statele Unite. Desi nu au un continut ridicat de calorii, alte fructe sunt chiar mai sarace in calorii. De exemplu, o ceasca plina cu bucati de pepene galben are 53 de calorii, o ceasca cu felii de mar are 57 de calorii si o ceasca de capsuni are 53 de calorii.

Un altfel de ajutor pe care ti-l dau ciresele in lupta cu kilogramele este acela ca favorizeaza productia de melatonina, hormonul somnului. Consumul de cirese regleaza ritmul circadian si, astfel, te vei odihni mai bine. Somnul este extrem de important atunci cand vrei sa slabesti, asa ca mananca cirese sau bea suc de cirese.

Beneficiile cireselor – Ciresele si tineretea

Flavonidele din cirese joaca un rol important in eliminarea stresului oxidativ – un dezechilibru care apare in organism intre productia de oxigen reactiv si capacitatea corpului de a se detoxifia –, care duce la imbatranire prematura. Asa ca, daca vei manca cirese, vei incetini considerabil procesul de imbatranire. In plus, tot flavonidele sunt cele care te protejeaza de efectele negative pe care le pot avea unele produse cosmetice asupra pielii. Antioxidantii din cirese te vor proteja impotriva radicalilor liberi si vei fi tanara mai mult timp.

Ciresele sunt o gustare ideala si pentru persoanele cu diabet, pentru ca au un continut scazut de zahar. In plus, antocianinele stimuleaza producerea de insulina in organism. Mai mult, ciresele reduc riscul de Alzheimer, de boli cardiace si de atac cerebral.

Foloseste ciresele si la deserturi facute in casa!

Foto: Guliver