Daca nu faci fata la ora de cardio pentru ca esti prea obosita, bea inainte un shake care sa-ti dea energie! Iti spunem 3 retete de shake-uri pentru sala din fructe si legume proaspete plus o sursa de proteina. Evita shakeurile energizante din comert!

Shake-uri pentru sala cu spanac, delicioase si eficiente

Shake-uri pentru sala: kiwi si spanac

Ingrediente pentru astfel de shake-uri pentru sala: 1 ½ lapte de migdale, 2 maini de spanac, 2 kiwi, 1 lingura de unt de migdale nesarat si 1 lingurita de nectar de agave. Amesteca toate ingredientele in blender si mixeaza pana cand obtii un shake fin. Daca este prea dens, ii mai poti adauga putin lapte.

Shake-uri pentru sala: De ce e buna combinatia de kiwi si spanac?

Fructul de kiwi este bogat in potasiu, un mineral ce mentine echilirbul intre fluidele si mineralele corpului. Prea putin potasiu poate duce la o stare de slabiciune si oboseala. In kiwi mai gasesti si cateva vitamine importante – vitamina C, care contribuie la repararea tesuturilor, vaselor de sange si tendoanelor, vitamina K si vitamina A.

Spanacul este o sursa nemaipomenita de fier (aviz, vegetarienilor!), care este o componenta cheie in structura celulelor rosii. Iar despre aceste celule se stie ca ne “alimenteaza” muschii cu oxigen pentru a avea energie.

Pe langa acesti nutrienti, proteinele din untul de migdale, dau satietate si te energizeaza.

Foto: Guliver