Ti s-a intamplat sa iesi in oras in cursul saptamanii, iar a doua zi sa te confrunti cu o stare de mahmureala la birou? Pentru nimeni nu este placut sa se confrunte cu dureri de cap, stari de ameteala sau stari de greata atunci cand este la serviciu, asa ca, in cazul in care istoria se repeta, poti sa tii cont de cateva solutii rapide, scrie refinery29.com. 

Starile de mahmureala la birou nu sunt placute si vei avea impresia ca ziua nu se mai termina, asa ca poti sa pui in practica cateva solutii rapide, care te ajuta sa treci mai bine peste diminetile in care ti se pare ca totul se invarte in jurul tau.

Cum supravietuiesti unei stari de mahmureala la birou

1. Poarta ochelari de soare in drum spre birou

O stare de mahmureala iti da dureri de cap si iti creeaza sensibilitate la lumina, ceea ce inseamna ca te vei simti dezorientata si exista riscul sa te confrunti si cu stari de ameteala. In cazul in care nu vrei sa ramai acasa, poarta ochelari de soare in drum spre birou. Poti sa renunti la masina si sa mergi cateva strazi pe jos, te va ajuta sa te simti mai bine.

2. Evita mancarurile grase

O stare de mahmureala iti poate provoca si greata, asa ca nu este recomandat sa consumi mancaruri grase. Incepe-ti ziua cu cateva gustari sanatoase, bogate in fibre, care iti dau energie si care te ajuta sa iti potolesti foamea.

3. Consuma cafea sau ceai negru

O cana de ceai negru sau o cafea neagra, concentrata, te va ajuta sa scapi de durerile de cap si sa fii din nou in forma. Chiar daca in primele ore ale zilei iti va fi mai greu sa te coordonezi si poate ca iti va lua mai mult timp sa citesti un e-mail sau sa rezolvi unele sarcini, cofeina isi va face in cele din urma efectul.

4. Mananca alimente bogate in carbohidrati la masa de pranz

De regula, alimentele bogate in carbohidrati nu sunt recomandate pentru silueta, insa poti face cateva exceptii. Consuma alimente care contin carbohidrati sanatosi si vei scapa de starea de mahmureala la birou. Poti sa consumi fructe, fasole, linte, ovaz sau alte alimente sanatoase.

5. Consuma cat mai multa apa

Este recomandat sa consumi cel putin doi litri de apa pe zi, insa starile de mahmureala la birou iti pot provoca ameteli si greata, asa ca in cazul acesta vei fi nevoita sa bei mai multa apa sau sa te speli cu putina apa rece pe fata de cateva ori pe zi. Poate ca ceilalti colegi se vor intreba de ce esti mai agitata, insa vei trece si peste aceasta zi.

6. Incheie programul mai devreme

Ai un job care nu presupune sa lucrezi dupa un program fix? Poti sa inchei programul mai devreme si sa te bucuri de momentele de liniste de acasa. O masa sanatoasa si cateva ore de somn te vor ajuta sa te pui pe picioare. Vei scapa de starea de mahmureala si vei avea din nou energie.

Iata si cateva retete de smoothie-uri care te scapa de mahmureala!

Foto: Guliver