MOTIVI LANSEAZA NOUA SERIE WEB MOTIVI LO(VE)FT

Avatar1
De Gavrila Alina
15 feb. 2021

Se anunta o noua serie web care ne va castiga inimile si atentia: Motivi lanseaza pe platformele digitale din toate tarile unde este prezent MOTIVI LO(VE)FT, o poveste despre dragoste, prietenie, glamour si feminitate.

Viata reala si social media sunt conectate intr-o intriga care pune in lumina tendintele momentului si stilul de viata social la care am putut doar visa in ultimul an. Urmareste aventurile protagonistelor Giulia, Bea, Ilaria si Laura si traieste toate emotiile unei Motivi Girl!

Proiectul MOTIVI LO(VE)FT s-a nascut dintr-o confruntare directa cu urmaritorii si clientele brandului care au fost solicitate inca o data sa-si exprime gusturile si asteptarile printr-un sondaj specific.

Productia originala Motivi, insotita de un poster ad hoc, care, la fel ca seriile de televiziune, anunta un sezon plin de  neprevazut, este sincronizata pentru vizualizarea pe diferite dispozitive.

4 episoade, 4 povesti ce au ca protagoniste actrite/ modele care dezvaluie diferitele nuante ale Motivi Girls – speciale, glamour, feminine si romantice- la fel ca si brandul fashion pe care il reprezinta.

Modelele, toate italiane, apar in serie cu numele lor adevarate pentru a da viata unor personaje autentice si irezistibile:

Giulia, MC la radio, intreprinzatoare, creativa si afidabila, de altfel si vocea narativa a seriei.

Bea- store manager super- fashionista, determinata si cateodata cinica.

Ilaria – chef, visatoare si timida dar realizata profesional, cu un restaurant propriu in oras.

Laura,  sportiva grupului, antrenorul personal pentru o atitudine pozitiva, pragmantica si linistitoare.

 

Diverse prin natura lor, insa  unite de aceleasi emotii si  mod de a privi lumea, povestile  incep intotdeauna intr-un loc iconic: un LO(VE)FT de mare prezenta scenica care alterneaza cu cadre filmate in aer liber devenind un decor ideal, dar si un loc de viata in care sa fim impreuna, sa ne distram, sa ne incredem si sa sarbatorim momentele petrecute impreuna. 

Intsagram vs reality. Asistam la umanizarea unui brand de moda prin intermediul fetelor care isi poarta in dimensiunea digitala experientele, sentimentele si emotiile reale in care toate iubitoarele brandului Motivi ne putem regasi.

Prietene nedespartite care in fiecare episod vor spune o poveste speciala, cu un final deschis care va stimula participarea si interactiunea directa a publicului de acasa. Trebuie sa va dezvaluim si participarea unor influencers de moda care, episod dupa episod, isi vor invita urmaritorii sa comenteze episodul difuzat impartasind comentariile lor si incercand sa ghiceasca impreuna finalul.

Urmeaza sa fim martorii unei productii extraordinare care urmeaza formatul celui mai popular serial TV cu o campanie la 360 ° care, pe langa fazele de tachinare si difuzarea episoadelor, include initiative de jocuri in afara terenului, continut generat de utilizatori si shootinguri de moda in care protagonistele vor dezvalui finalul misterios al fiecarui episod.

Si nu se opreste aici: diferitele activari ale proiectului se vor desfasura pe pista  dintre fizic si digital, in intre platformele sociale @motivifashionromania, site-ul web (https://www.motivi.com/ro) si reteaua de 198 de magazine mono-brand MOTIVI din lume, din care 12 in Romania.

DESPRE MOTIVI

Motivi a luat nastere in Italia in 1993 și  este prezenta acum in 13 tari, cu 278 de magazine (dintre care 180 sunt detinute).

De-a lungul anilor, Motivi a reusit sa evolueze, rafinand modelul de afaceri si transformandu-se dintr-un lant simplu de magazine de moda fast fashion intr-un adevarat brand „romantic si plin de farmec” care sporeste feminitatea celor care il poarta.

Un proces de repozitionare care a luat forma incepand din 2016 cu definirea unei strategii de relansare care a determinat Motivi sa iasa in evidenta prin activitati sociale, evenimente si campanii de comunicare. O abordare inteligenta si contemporana care a caracterizat si identificat povestea marcii.

1.100 de persoane sunt angajate in mod constant si concentrate pe activitatea marcii la nivel international. La sediu, activitatea creativa este desfasurata de un nucleu de 20 de persoane (stil si modelare) in jurul caruia se invarte o echipa de marketing, web, comercial, arhitecti si vizuali pentru 70 de persoane, pentru a asigura o crestere continua si prin canale si tehnologii moderne .

Motivi este una dintre cele 11 marci de imbracaminte ale Grupului Miroglio, o companie italiana care isi desfasoara activitatea din 1947 de-a lungul intregului lant de aprovizionare al modei si retailului pentru femei