Puterea curateniei prin puterea plantelor Seventh Generation – un nou brand ecologic de home care

1
De Gavrila Alina
2 sept. 2019

Un prezent curat pentru un viitor curat! Aceasta este misiunea Seventh Generation, un nou brand sub umbrela Unilever, care iti arata ce inseamna curatenia cu puterea plantelor. Totul pentru a avea un viitor mai verde si mai curat, care va influenta bunastarea urmatoarelor sapte generatii.

Traim intr-o perioada in care impactul asupra mediului inconjurator inseamna si un impact asupra sanatatii. De aceea, trebuie sa facem alegeri responsabile pe termen lung, atat in ceea ce ne priveste pe noi, cat si pe generatiile viitoare. Numai asa putem salva planeta si pe noi insine. Colorantii si inalbitorii sintetici, parfumul si alcoolul sunt numai cateva dintre ingredientele care pot afecta pe termen lung nu numai mediul inconjurator, ci si sanatatea oamenilor.

Daca atunci cand alegi produsele destinate ingrijirii personale, te tenteaza din ce in ce mai mult variante curate, cruelty-free si ecologice, de ce nu ai aborda calea naturala, derivata din plante, si cand te raportezi la curatenia din casa?

Cu o expertiza de peste 30 de ani in domeniul produselor ecologice destinate curateniei, Seventh Generation pleaca de la premisa ca cel mai bun mod de a trai viata este atunci cand ai in minte viitorul comun. Misiunea brandului este aceea de a crea formule care nu sunt doar eficiente, ci si rezultatul ideal al combinatiei de ingrediente, care sa asigure o mai buna protectie atat a sanatatii umane, cat si a mediului inconjurator. Pentru canu poti duce o viata sanatoasa pe o planeta vulnerabila.

Planeta este mostenirea noastra

Seventh Generation crede in puterea plantelor resurse esentiale care se afla in centrul sanatatii planetei si a oamenilor, produsele Seventh Generation continand pana la 97% ingrediente pe baza de plante.

Cum o risipa este… o risipa, iar conservarea resurselor naturale stala baza tuturor demersurilor Seventh Generation, ambalajele sunt confectionate din materiale reciclate si reciclabile pentru a urma un traseu firesc al ciclicitatii in natura. Preocuparea pentru mediul inconjurator si sanatatea umana se vede si in procentele de naturavegetala listate pe ambalaje, deoarece brandul crede cu tarie ca orice consumator are dreptul de a sti ce se afla in fiecare produs de curatare casnica pe care il foloseste. In plus, parfumurile contin uleiuri esentiale si extracte botanice care provin 100% din resurse naturale.

Seventh Generation redefineste conceptul de „curat” si prin:

Formule biodegradabile;
Fara parfumuri si inalbitori sintetici, COV (compusi organici volatili) si coloranti;
Pana la 99% plastic reciclat si 100% ambalaje reciclabile;
Certificare ecologica (EU Ecolabel);
Certificare cruelty-free Leaping Bunny (produse netestate pe animale);
0 ingrediente de origine animala.

Portofoliul Seventh Generation cuprinde:

Detergenti lichizi pentru rufe;
Detergenti pentru vase pentru utilizare manuala;
Detergent universal;
Detergent pentru baie;
Tablete universale pentru masina de spalat vase.

Seventh Generation este disponibil in magazinele selectate DM, Mega Image, Bebe Tei, dar si on-line (ex: republicabio.ro, organik.ro, elefant.ro).

Pentru mai multe informatii si noutati despre noul brand, acceseaza site-ul oficial si urmareste pagina de Facebook Seventh Generation Romania.

Seventh Generation redefineste conceptul de curat. Alatura-te brandului in a construi baze sanatoase si solide pentru urmatoarele sapte generatii si poate chiar mai multe!

#seventhgeneration #poweredbyplants #putereaplantelor