TOMMY HILFIGER ANUNTA COLECTIA TOMMY SPORT PENTRU BARBATI SI FEMEI

Avatar1
De Gavrila Alina
19 feb. 2019

AMSTERDAM, OLANDA (februarie 2019) – Tommy Hilfiger, care este detinut de PVH Corp [NYSE: PVH], anunta lansarea la nivel global a liniei vestimentare TOMMY SPORT, ce imbina ADN-ul clasic american al brandului cu cele mai bune design-uri sportive.

Punand confortul pe primul plan, tinutele sport de baza integreaza tehnologia de compresie, tesaturile impermeabile, materialul respirant si elementele elastice cu un twist contemporan.

Piesele bazate pe performanta sunt construite ergonomic pentru o miscare optima si utilizare multipla pentru urmatoarea generatie de consumatori care abordeaza wellness-ul, activitatile in aer liber si fitness-ul ca mod de viata. De la portile fabricii, pana in oras, pana la pista de alergare, colectia ofera functii sportive si o estetica bazata pe bogata traditie a brandului TOMMY HILFIGER. Colectia TOMMY SPORT Primavara 2019, care include articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, va fi disponibila in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate si prin parteneri selectati.

„Sa fii activ a devenit un mod de viata si a schimbat felul in care ne imbracam, generatiile noi urmarind un design care sa se potriveasca stilului lor de viata”, a spus Tommy Hilfiger. „Imbracamintea trebuie sa urmeze aceasta tendinta si de aceea iesim in intampinarea asteptarilor consumatorilor cu TOMMY SPORT, care aduce o nota cool si indrazneata performantei. Ducem piese iconice din arhiva noastra spre viitor, cu materiale si executii sportive clasice modernizate”.

Colectia TOMMY SPORT Primavara 2019 pentru barbati si femei re-energizeaza stilurile clasice de vestimentatie sportiva cu un twist versatil potrivit atat pe pista de alergare cat si in oras. Colectia modernizeaza piesele sportive de baza, incluzând sutiene sportive, leggings, pantaloni scurti si maiouri in culori contrastante, grafica supradimensionata, banda dungata si detalii neasteptate.

Piesele prezinta noul logo TOMMY HILFIGER, inspirat de steagul emblematic TOMMY HILFIGER, care celebreaza ADN-ul brandului cu o paleta indrazneata de culori rosu, alb si albastru. Materialele sustenabile si usoare, impreuna cu functionalitatile tehnice redau o colectie ce imbina rafinamentul tehnic cu o nota patrunzatoare.

Colectia TOMMY SPORT va fi disponibila in magazinele selectionate incepand cu finalul lunii martie.