TOMMY HILFIGER SI WARNER BROS. ADOPTA CULTURA POP SI ENTERTAINMENT-UL IN COLECTIA CAPSULA TOMMY JEANS LOONEY TUNES®

Avatar1
De Gavrila Alina
24 iun. 2020

Brandurile Tommy Hilfiger si Warner Bros. adopta cultura pop si entertainment-ul in colectia capsula TOMMY JEANS Looney Tunes®

Consumer Products anunta lansarea colectiei capsula TOMMY JEANS Looney Tunes®, care include modele dedicate copiilor. Bazandu-se pe istoria TOMMY JEANS de a colabora cu emblemele culturii pop, capsula este fuziunea finala a modei si divertismentului american. Aliniindu-se pasiunii brandului pentru creativitatea multi-media, Looney Tunes® este o franciza la nivel mondial care creeaza mai multe seriale de televiziune, lungmetraje, benzi desenate, albume de muzica, jocuri video si chiar plimbari in parcurile de distractii. Colectia capsula TOMMY JEANS Looney Tunes® este disponibila incepand cu data de 15 iunie 2020 in magazinele TOMMY JEANS selectionate.

,,Colectia capsula TOMMY JEANS Looney Tunes® este o imbinare captivanta a doua branduri diferite de energie tinereasca si optimism hotarat”, a afirmat Tommy Hilfiger. ,,Suntem amandoi dedicati onorarii patrimoniului nostru, in timp ce il reimaginam constant cu un twist fresh potrivit prezentului. Acest spirit impartasit si expresia sa fac din colaborarea noastra o potrivire fireasca pentru urmatoarea generatie de fani din intreaga lume”.

Capsula TOMMY JEANS Looney Tunes® este proiectata pentru moda strazii, aducand la viata pentru generatiile de azi personaje Warner Bros clasice. Prima campanie digitala, realizata in parteneriat, va prezenta animatii ce combina logo-ul TOMMY JEANS cu personajele indragite de desene animate, inclusiv Bugs Bunny, Daffy Duck, Tweety Bird, Sylvester the Cat, Tasmanian Devil, Road Runner and Wile E. Coyote. Personajele legendare intruchipeaza valorile TOMMY JEANS de a fi neinfricat, indraznet, divers si autentic. La fel ca fanii TOMMY JEANS, acestea sunt legate de diferente, nu de similitudine.

Capsula prezinta o gama de modele proaspete si vibrante, inclusiv pulovere cu o croiala lejera in culori de gri, bleumarin si roz deschis, ce afiseaza logo-ul hibrid in fata si centru. Un hanorac decupat, saboti pentru piscina, rucsac, palarie de pescar si sapca de baseball impodobesc imprimeul all-over cu Looney Tunes® al capsulei. Pantofi sport, borsete, pantaloni de trening si jacheta din denim devin articole vestimentare atractive, in stilul strazii. Toate piesele sunt completari ideale in garderoba colectionarilor sociali si a creatorilor sociali – nativii digitali increzatori, hotarati.

Colaborarea se extinde intr-o linie dedicata Looney Tunes® pentru Copii, disponibila ca parte a capsulei. Pentru fete, o nuanta de albastru deschis pre-spalat, o salopeta din denim si un sacou din denim ofera stilul semnatura TOMMY JEANSdestinat modei de strada. Baietii se pot bucura de haine de casa moderne si elevate, sub forma de pantaloni de trening Looney Tunes®, pulovere pe gat si hanorace cu gluga. Tricourile si accesoriile cum ar fi borseta, rucsacul si palaria pot fi potrivite pentru toti.

Fotograful Jack Henry Bridgland a filmat campania capsula cu muzicieni emergenti din U.K., Jesse James Solomon si Joy Crookes. Artistul multimedia, Francois Dourlen, a creat o serie de imagini vizuale de campanie in stilul sau „smARTphone”, in care Dourlen isi foloseste iPhone-ul pentru a suprapune in mod jucaus si fara probleme personaje de desene animate in situatii reale.

Fanii sunt incurajati sa urmareasca @TommyJeans pentru a se alatura comunitatii TOMMY JEANS in crestere. In linie cu patrimoniul sau inspirat de muzica, contul de Instagram @TommyJeans  va oferi 24/7 continut experimental si va impinge granitele ca o destinatie a autenticitatii modei, auto-expresiei si schimbului de experienta. Alaturati-va conversatiei in social media folosind #TommyJeans si #TommyJeansXLooneyTunes.