TOMMY JEANS FACE ECHIPA CU VEVO PENTRU CAMPANIA „LESS BUZZ, MORE MUSIC”

1
De Gavrila Alina
9 dec. 2021

Tommy Hilfiger si Vevo, principala retea muzicala din lume, anunta campania TOMMY JEANS ToamnaIarna 2021 „Less Buzz, More Music”, invitand publicul sa scape de zgomotullumii hiperconectate de astazi – de la stiri la retelele socialeprin puterea muzicii.

Campania se bazeaza pe pasiunea de o viata a lui Tommy Hilfiger pentru muzica, evidentiata prinparteneriate care continua sa sarbatoreasca aceasta influenta incadin anii 90. Inspirata de aceasta mostenire, campania reunestestilul streetwear modern cu un continut muzical indraznet de la Vevo.

Campania pune in spotlight pe artistii Ray Blk si Big Zuu prinspectacole video live create pentru seria de continut original de la Vevo, ROUNDS. Nascuta Rita Ekwere in Nigeria, Ray Blkeste o artista de 26 de ani din Marea Britanie care nu se ferestede subiecte dificile, ce variaza de la violenta domestica la obstacolele personale din industrie ca femeie de culoare. Londonezul si artistul de rap grime Big Zuu, pe nume completZuhair Hussain, ofera Afrobeats cu pasiune, spunand mereuadevarul si motivand publicul sa faca acelasi lucru. Concentrandu-se pe scena hip-hop, rap si R&B in continuacrestere din Europa, ROUNDS este o serie de spectacole live ale muzicienilor emergenti si consacrati, folosind un efect de portretizare la 360 de grade. Pentru a maximiza impactul, campania „Less Buzz, More Music” este amplificata princontinut variat orientat pe gen, difuzat pe Connected TV (CTV), vasta retea a Vevo.

Campania Toamna Iarna 2021 TOMMY JEANS aduceimbracaminte cu voce tare” (‘outwear out loud’), reimaginandstilul streetwear, ramanand in acelasi timp fidel culturii din care a aparut. Campania „Less Buzz, More Music” evidentiazaarticole care vorbesc despre stilul personal al muzicienilor: puffers si jachete sustenabilele, finisate in nuante puternice de culoare si siluete statement care dau un twist usor ireverentios. Realizate din denim 100% reciclat pentru a reduce consumul de deseuri, apa si energie, piesele de imbracaminte exterioara ale colectiei sunt produse din bumbac organic 100% si tesaturareciclata.

Campania „Less Buzz, More Music” a fost lansata cu uneveniment intim de 50 de persoane, cei mai interesanti si diversiartisti ai Londrei reunindu-se pentru a sarbatori importantaschimburilor interculturale in muzica. Creat printr-un panou de discutii si spectacole live, evenimentul a invitat publicul sa se alature conversatiei despre cultura si incluziune in industriamuzicala, prezentand in acelasi timp cea mai noua colectieTOMMY JEANS. Vizionati panoul de discutii si spectacoleleprin linkurile furnizate.

Colectia este disponibila pe tommy.com si in magazinele selectionate TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS.

Fanii sunt incurajati sa urmareasca @TommyJeans pentru a se alatura comunitatii in crestere TOMMY JEANS. In conformitatecu mostenirea lor inspirata de muzica, contul de Instagram@TommyJeans ofera continut experimental 24/7 si depasestelimitele fiind o destinatie pentru autenticitate in moda, auto-exprimare si schimb. Alaturati-va conversatiei de pe retelelesociale folosind #TommyJeans.