L’Oréal Romania da startul inscrierilor la Scoala de Beauty Vlogging!

1
De Gavrila Alina
22 oct. 2021

L’Oréal Romania lanseaza cea de-a opta editie a Scolii de Beauty Vlogging, singurul proiect educational adresat dezvoltarii noilor vloggeri pasionati de beauty din Romania. Candidatii se pot inscrie pana pe 25octombrie inclusiv, pe platforma beautyvloggingschool.loreal.ro.

Editia 2021 le aduce cursantilor informatii valoroase despre branding personal, construirea unei comunitatieducate, care le ofera consumatorilor informatii corecte, relevante si utile despre frumusete, si despre ancorarea comportamentelor in valori si principii responsabile. Sesiunile dedicate sfaturilor de ingrijire personala si infrumusetare, cat si cele tehnice, le vor pune la dispozitie uneltele necesare pentru a crea continut de calitate, le vor explica pasii teoretici si le vor oferi cursantilor demonstratii de aplicabilitate.  

Prin intermediul proiectului Beauty Vlogging School, L’Oréal Romania se angajeaza sa sustina dezvoltarea unor surse avizate, care sa transmita informatii corecte, utile si cu un impact pozitiv in comunitatea din care fac parte.

Profesorii nostri, cu cariere locale si internationale, sunt extrem de nerabdatori si pregatiti sa transmita mai departe din bagajul vast de cunostinte. Participantii vor afla de la ei cum sa realizeze o fotografie de efect, ce tehnici de filmare exista in vlogging, moduri in care isi pot consolida si promova imaginea pe retelele sociale, cum sadevina creativi prin machiaj, care sunt produsele potrivite pielii lor si multe alte trucuri si insight-uri valoroase.

Testimoniale ale fostilor participanti:

„Beauty Vlogging School m-a facut sa privesc cu alti ochi fiecare mesaj din online si fiecare produs, indiferent de categoria din care face parte. Mi-a dovedit inca o data calucrurile frumoase sunt rezultatul muncii unor echipe bine inchegate.”

Experienta mi-a dat acel „branci” de care aveam nevoie pentru a incerca lucruri noi. Este un proiect deosebit si sunt recunoscatoare ca am putut fi o mica parte din el!”

O experienta minunata si o oportunitate de networking excelenta. Mi-a placut mult si nu am cuvinte sa exprim suficient toata aprecierea pentru acest program.”

Am invatat multe despre mine, despre oameni, despre online, despre diferite departamente din diferite domenii si despre viata in general. A fost o experienta minunata.

Inscrierea la editia 2021

Participantii se pot inscrie la cea de-a opta editie a Scolii de Beauty Vlogging pana pe 25 octombrie inclusiv, pe platforma online beautyvloggingschool.loreal.ro,urmand pasii de mai jos:

Candidatii trebuie sa incarce pe canalul lor de YouTube, in mod public, un scurt video (minimum treizeci secunde – maximum un minut si jumatate)  in care sa ne povesteasca despre cum au descoperit cavor sa fie content creators si ce ii determina sa isi dezvolte pasiunea.
Cel de-al doilea pas este sa denumeasca video-ul Inscriere L’Oréal Beauty Vlogging School 2021 – username-ul lor folosit in Social Media”.
In continuare, ei trebuie sa acceseze link-ul urmator: https://forms.office.com/r/ZF72LBswgS si sacompleteze formularul cu datele solicitate, alaturi delink-ul video-ului realizat.

Mai multe detalii sunt disponibile in Regulamentul de pe website.

Premiile editiei 2021

Pe langa informatiile valoroase, L’Oréal Romania si partenerii acestei editii le-au pregatit participantilor o serie de premii la care pot ajunge cu ajutorul punctelor obtinute in urma activitatii lor in scoala! Castigatorul Beauty Vlogging School 2021 va primi MARELE PREMIU: un smartphone Samsung Galaxy Z Flip3 5G, un interviu/ un articol in Alist Magazine si multe produse ale grupului L’Oréal.

Iar toti cei selectati sa ia parte la cursurile scolii vor primi cate un kit suport de cursuri cu produse de ingrijire si infrumusetare ale brandurilor Mixa, Garnier, CeraVe, La Roche Posay, Vichy, Kiehl’s, Lancôme, L’Oréal Paris, Maybelline New York.

Conditiile de participare  

Candidatii trebuie sa aiba varsta minima de 18 ani impliniti pana la data de start a competitiei; domiciliul sau resedinta trebuie sa fie in Romania (chiar si daca este temporar/a); sa nu mai fi participat in trecut la aceastacampanie; se asigure ca fiecare dintre conturile de Social Media inscrise are mai putin de 50K de urmaritori sau abonati si ca cel putin unul dintre ele are o vechime mai mare de 6 luni. De asemenea, este necesar ca ultima postare uploadata pe cel putin unul dintre conturile mentionate sa fie mai recenta de doua saptamani, excluzand postarea de inscriere in concurs.